White Red Rebel

blijft toch een van de meest elledige dingen dat je er gewoon niet van uit kunt gaan dat een product het volgende jaar weer net zo presteert. :frusty:

Hierbij mijn beelden van deze topper!
De burst viel inderdaad wel een klein beetje tegen! Door de salvo's valt dat wel wat minder op, dus heb er zeker van genoten!:handsup:

Wat gaaf, zo in W-shape! Daar leent deze cake zich perfect voor. Lage prijs, dikke blink boeketten, toppertje blijft het. Die rode willows zijn ook erg gaaf, die zou ik nog wel eens in een hoog tempo 100sh box willen zien. Schiet maar mooi weg in 30 tellen <3 Geen blinkers, puur de rode willows. Pak je een soort Snapte 2.0, genieten! Zomaar een suggestie voor de toekomst...

White Red Rebel mooie cake helaas maar een kennen afsteken.
5 staan er nog ergens in een doos en daar gaan se blijven dit jaar helaas :sad:

Laatst bewerkt:
Had me op deze cake ook wel weer erg verheugd. Zo op bovenstaande film komt hij weer helemaal geweldig over hoor. Prijs van deze cake is echt hele dikke prima, die moet er volgend jaar dus ook gewoon weer bij.

Inderdaad, blijft een echte topper deze als je kijk naar de prijs/kwaliteit verhouding. Leent zich er dus ook prima voor om met meerdere te schieten!

Leuke Cake! Volgend jaar ook maar in W-shape schieten zoals hierboven! Gaaf gedaan!

Hieronder op best een aardig afstand gefilmd, maar doet niets af aan de grootte van de effecten! Prachtig!

Back
Bovenaan