White Red Rebel

Zonde zeg. Blij dat ik voor extra dierencakes van CR ben gegaan.
Twijfelde nog maar dat is nu wel weggenomen.

Zou de importeur het ook niet met dat idee hebben laten maken? Grote aantallen geschikt voor duitse markt en deel ervan voor NL markt?

Waarom zouden ze, de goede variant mag toch gewoon verkocht worden in Duitsland. Ik snap daar de meerwaarde dan niet echt van dat ze hem in prestaties laten verminderen. Ik zie het dit jaar wel heel veel voorbij komen dat de nieuwe batches van producten het laten afweten. Waarom... ik heb geen idee :shy:

Had hem nog nooit gehad, maar zal hem ook nooit meer kopen. Op zich zijn de effecten mooi, maar een Rubro potje van 8 euro knalt hem er gewoon uit :no:

In z'n beginjaren was dit een topcake. In 2018 won deze nog beste 500 grammer hier op VWC.. Zonde dat daar niets meer van over is

Vorig jaar gehad, helaas toen ook met de harde wind afgestoken. Ik denk wel dat ik hem nog eens zou kopen. Al hij is snel afgelopen door de salvos

Hij is misschien niet helemaal terug op zijn ouder niveau, maar deze cake is echt wel weer beter dan wat het was. Ik vond hem in ieder geval een goede indruk maken. In Oosterheem hebben we hem met meerdere tegelijk gezien in de bebouwde kom en daar deed hij het echt goed.

Back
Bovenaan