White Red Rebel

is dit nou een sample of productie, want zo had ik hem dus niet gezien in kalkar... het is een beetje verwarrend want ik wou hem bestellen maar toen ik hem in kalkar zag dacht ik van nee ik neem wel de WCKED warlord :)
Die van vuurwerkduitsland zijn productie + stond vrij ver weg + was vochtig waarschijnlijk

Meeste vonden hem tegenvallen zie ik, maar vond het toch een lekkere bak hoor! Ik ben ook wel gek op salvo's, dus dat scheelt misschien! Hierbij de film:

Hier precies hetzelfde probleem. Vond de burst vorig jaar al tegenvallen, maar dit kan echt niet meer. Der Hammer komt er even inhameren...

Was hier weer super goed, vooral de felheid van de blinkers was fantastisch. Geen idee welk productiejaar ik had.

Dacht eens kijken in het topic hiervan. Viel hier namelijk tegen, maar wist niet meer of deze 25mm of 30mm was. Afgestoken en snel in de vuurkorf gegooid. Maar voor 1,2" moet dit beter kunnen! Dan is deze mij gewoon slecht bevallen!

Deze doos als enige los geschoten. Voorderest had ik alleen maar boxen. Weet niet wat het was maar deze cake miste dit jaar de overtuiging.

Kan me prima voorstellen dat ie enkel geschoten tegenviel, als ik de films zo zie, komt lang niet alles goed over inderdaad. Ik vond hem zelf wel erg goed, maar we deden hem dan ook met 6 stuks 'tegelijk', dan is het gewoon dikke prima. Laatste salvo is dan geen denderend salvo meer nee. Effect kwam wel wat anders over ook dus hopelijk krijgen ze hem weer als vanouds!

snap niet dat deze een award gewonnen heeft, was bij mij echt dikke slappe zooi.

Niet? Kijk de films van 2018 maar eens terug als je wilt doen. Schitterende cake welke zéér goed verkrijgbaar is voor verschillende (freak)actie prijzen. Dat maakt deze cake zo goed, prijs/kwaliteit is zeer goed in orde, vooral voor een 500 grammer!

Back
Bovenaan