White Red Rebel

Helaas niet zelf gehad vorig jaar, maar gelukkig had iemand in de straat de White Red Rebel wel aangeschaft. Wat een geweldige cake, de kleurencombinatie rood met wit blijft gewoon mooi. Ook dat geluid van de flitsende lichtkogels, geweldig.

Film is van Mainfire Feuerwerke

Ah...toch wel een reservelont dus...meen ik me ook al te herinneren....wellicht had je een productiefoutje omepje?

Kan iemand toevallig beamen of de tropical storm battery van vwl steenbergen een omlabeling is van deze cake? Ik wil wel zeker weten dat ik deze dan te pakken heb :P

Vanavond live gezien bij de demo van Huisman. Echt een geweldige cake voor die prijs. Ben blij dat ik hem heb besteld begin dit jaar

Aj, dat is wel heel er snel. Wel een bruut geweld natuurlijk, maar ik hoop er tog echt wel iets langer van te kunnen genieten.

Ik hoop dat dat een foutje was in die cake. Ik heb toch echt geen bijna all at once cake gekocht hoop ik.:bonk: Zou een beetje jammer zijn.

Wat was het productie jaar van de cake?

Niet opgelet eerlijk gezegd. Ik had hem in maart in een freakactie gekocht, bij controleren van de bestelling vrijdag ontbrak deze cake. Toen hebben ze er 1 uit het magazijn gehaald dus ik vermoed 2018. Voordat ik goed en wel in de gaten had dat de cake bezig was, was 'ie al afgelopen. Met de effecten was niks mis verder.

Hele mooie cake, waarvoor dank VWT. Ik denk alleen dat ik hem zelf niet zo snel zou kopen. Deze viel door mijn andere (blink)toppers dit jaar een beetje in het niet. Misschien was het ook niet handig om deze direct na de Colorful City te schieten.

Prima cake voor 20 eu. Vind echter wel de burst hier en daar tegenvallen, maar wordt grotendeels door de salvo's gecamoufleerd. De blinkers leken ook wel iets minder te zijn dan op andere video's, of het moet aan mij liggen? Het rode effect kwam wel echt mooi naar voren.
Maar al en al valt er voor 20 euro niet te klagen voor een 500 grammer.

Hieronder nog een video met wat foto's:
*Helaas is het wel verticaal gefilmd en daarom niet van het beste kwaliteit*
-2018 versie-

Back
Bovenaan