Whistling Night

moontan

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Whistling Night
Bruto Gewicht: 2300 gram
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: 36 schoten, fluitend effect op drie verschillnde hoogtes, eindigend in 5 schots finale.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €34,95

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Video
http://www.broekhoff.nl/psnl/flvplayer.php?movie_id=532

532_1.jpg

532_gr.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit lijkt me echt weer een leuke cake ben benieuwd naar het tempo tussen door de 3 en 5 schoten. En niet te vergeten de prijs.

3 stage whistling

Zou dit hetzelfde effect zijn als bij de Sky Symphony van Beko?
Als de 36 fluiters, met uitzondering van de 5 fluiters voor de finale, in het tempo geschoten worden als bij de Sky Symphony lijkt het mij wat langdradig worden.
Maar goed, eerst maar eens verdere informatie afwachten.
Ik ben benieuwd wat de uitwerking van deze cake zal zijn.

Zou dit hetzelfde effect zijn als bij de Sky Symphony van Beko?
Als de 36 fluiters, met uitzondering van de 5 fluiters voor de finale, in het tempo geschoten worden als bij de Sky Symphony lijkt het mij wat langdradig worden.
Maar goed, eerst maar eens verdere informatie afwachten.
Ik ben benieuwd wat de uitwerking van deze cake zal zijn.

Dat zou betekenen dat deze cake dan iets van 2 minuten gaat duren... best leuk om die om 10.00 af te steken :)

Ik hoop eigenlijk dat het het tempo heeft van Sky Symphony dat vind ik juist erg mooi. Dan zie je de het 3 traps effect juist erg goed en het is lekker langdradige herrie. Heerlijk. :D

Ik hoop eigenlijk dat het het tempo heeft van Sky Symphony dat vind ik juist erg mooi. Dan zie je de het 3 traps effect juist erg goed en het is lekker langdradige herrie. Heerlijk. :D

Helemaal meens eens Teun48. Indien het een 3-traps fluiter is en de volgende fluiter wordt alweer afgeschoten als de eerste pas aan zijn 2e trap bezig is dan is het effect een beetje weg....Dus je moet wel elk schot volledig benutten.

Goddelijk! Die finale is ook echt PERFECT simultaan! Dit is echt zalig hoor! Hier word ik wel blij van :cool:
Hopen op een acceptabele prijs en een dealer in de buurt.

Jammer dat het tempo zo snel is. Maar dan nog is dit een erg goede cake. Nog afwachten op de prijs en dan zal ik nog een keer kijken. :)

Een topper van een cake. Precies zoals ik gehoopt had dat hij zo zou zijn.
Prima tempo en een weergaloze finale.
Een topper hoor.
Alleen: wat gaat de prijs worden?

heerlijke 3 steps fluitcake
deze MOET er gewoon bijkomen
nu nog een schappelijke prijs
en dan is het een regelrechte topper

Ge- wel- dig! Finale man man man daar ken ik echt dubbel om liggen. Perfect getimed, kan niet mooier. Prijs is ook te doen.

Back
Bovenaan