Whistling Fan

Nee fuck dit maar, ik had hem in mijn mandje. Dan krijg je er 5 euro gratis vuurwerkbij(boeit me niet) maar vervolgens trekken ze van dat bedrag €2.30 af voor een bril en lont.... nu wordt het een principe kwestie....
Je besteld toch niet genoeg voor gratis vuurwerk.. die dozen beginnen bij 35 ofzo..

Nee fuck dit maar, ik had hem in mijn mandje. Dan krijg je er 5 euro gratis vuurwerkbij(boeit me niet) maar vervolgens trekken ze van dat bedrag €2.30 af voor een bril en lont.... nu wordt het een principe kwestie....
Zo herkenbaar dit... pleurt op met 'gratis' bril en lont...

Ja, echt kansloos. Verdienen is bij vuurwerktoppers belangrijker dan veiligheid. 2,30 is ook nog eens hartstikke veel.
Bij de winkelier die ik net bekeek was de eerste gratis doos 70,-. Doe dan niks.

Dit viel ons ook op. Het gaat toch nergens over! Echt kapot triest.

#Cafferata
#Vuurwerk Toppers

Dit is nou typisch zo een cake die je bij Bredavuurwerk in de losse verkoop tegen het lijf zou kunnen lopen...

En laat ik daar nou net langs moeten de 30ste...... 🤔

€ 39,99 klinkt als een net wat mooiere prijs voor tijdens de losse verkoop dan € 48,99...... 😊 (Ik wil ook weer niet te veeleisend zijn! 😉)

Maar toen ik vanochtend dit topic en de film zag, had ik meteen zoiets van "Shit, nu moet ik dus mogelijk nog een nieuwe bestelling plaatsen (en rit maken) naar een andere winkel....."
Dat was iets waardoor ik mij misschien toch nog in zou houden en zeker beter voor mijn portemonnee zou zijn, maar nu die drempel mogelijk wegvalt.....

Gisteren gehoord dat mijn (vroeg) bestelde Whistling Rainbow toch niet binnen gaat komen, dus had een gat in het geplande finaleshowtje. Dan is dit wel een welkome vervanger. Wel weer een winkel erbij maar kom er toch praktisch langs. Vet ding!!!

Back
Bovenaan