Wheels of Fortune [Ass.]

Je moet er niks grandioos van verwachten, gewoon zoals de draaizonnen die eerder van Wolff en Lesli op de markt waren: best leuk spul dus voor die paar euro!

Ik hoop dat m'n oud Shogun/Vulcan dealer toevallig nog een pakje heeft liggen...
 
Deze waren gewoon erg leuk en nog best spectaculair dankzij de felle kleuren en zeer schelle fluiten. Ik heb eerder wel eens zonnen gehad uit een meterpakket e.d., en die bleven nog wel eens hangen, deze helemaal niet. Netjes aan een plank getimmerd en draaien met die handel.

Dit valt natuurlijk onder pre twaalf uur vertier, maar hij viel wel enorm in de smaak bij iedereen, alle drie de zonnen. Liever deze 3 zonnen dan weer zo'n kansloos 'Fantastic Candle Assortment', wat een contrast zeg. Hopelijk volgend jaar weer in de handel.
 
Ik zie dat ze nu 2 euro per pakketje bij VWL Steenbergen zijn. Voor die prijs zijn het echt dikke aanraders. Volgens mij een flink ondergesneeuwd product, maar ik vond dit het afgelopen oudjaar het leukste artikel van al het klein spul dat ik had.
 
Ik zie dat ze nu 2 euro per pakketje bij VWL Steenbergen zijn. Voor die prijs zijn het echt dikke aanraders. Volgens mij een flink ondergesneeuwd product, maar ik vond dit het afgelopen oudjaar het leukste artikel van al het klein spul dat ik had.

had er 2 gratis gekregen maar niet aangestoken. dus had ze na oud en nieuw maar weg gegooid oeps :(
 
had er 2 gratis gekregen maar niet aangestoken. dus had ze na oud en nieuw maar weg gegooid oeps :(

Oei, dat is echt zonde. Ik zou er niet van staan te kijken wanneer deze 600 omwentelingen per minuut haalden. Ook de fluit was erg scherp, niet zomaar een luchthuiler, maar een hele rauwe scherpe fluit, vergelijkbaar met Concerto Rosso fluit, iets rauwer.
 
Bij de Intratuin in de buurt te verkrijgen voor 1,99,- á 3 zonnen.
Kan ik ze niet voor laten liggen, even terug naar de jaren 90 :cool: :cool:
 
Back
Bovenaan