Wetsvoorstel afgekeurd!

Ik begin nu echt mij als een stuiterbal te gedragen en begin mij mateloos te irriteren aan het feit dat men dan roept het mag van 10uur (ik natuurlijk blij) dan hoor of lees ik weer dat het toch vanaf 18 uur is (ik weer helemaal down) dan weer mag het vanaf 10 uur (en hoppa, ik weer blij als een kind) en dan lees ik weer dat het toch vanaf 18 uur mag. Ik wordt hier verdomme helemaal ziek van deze tegenstrijdige berichtgevingen. :angry:

Is het zo moeilijk om te wachten tot de spotjes etc verschijnen.
Wat het ook word 10 of 18 uur we gaan er vol tegen aan.
knallen met die hap laat Nederland maar weten dat het die ene dag is.

Is het zo moeilijk om te wachten tot de spotjes etc verschijnen.
Wat het ook word 10 of 18 uur we gaan er vol tegen aan.
knallen met die hap laat Nederland maar weten dat het die ene dag is.

Sowieso ga ik mijn stad om 10:00 een zeer goede goede morgen geven. Even duidelijk maken dat wij, de burgers, de regels bepalen en niet een paar nsb aanhangers.

dat is best apart want hier word carbid schieten wel gedoogd van 10 tot 2.00 .
zeker als je in het buitengebied woont voldoe je echt wel aan de regels lijkt mij .
ik kan mij niet voorstellen dat jij niet met carbid mag schieten .
en als je twijfelt over de melkbus dan pak je toch gewoon een verf blik .
kan ook leuk zijn trouwens .
ik weet niet of je een auto hebt maar als je een auto hebt stuur je me maar een pm :wink:

het wordt ook gedoogd op 31 december vanaf 10.00 tot 02.00
staat ook in de ene laatste zin

Ik ga van de week s in mijn gemeente Elburg s vragen hoe het zit met de afsteektijden? Carbid schieten doen we hier sowieso... Dat is traditie!!!!! :p

Sowieso ga ik mijn stad om 10:00 een zeer goede goede morgen geven. Even duidelijk maken dat wij, de burgers, de regels bepalen en niet een paar nsb aanhangers.

Zo, want als de regels ons niet aanstaan, gelden ze gewoon niet voor ons. Dat maken we toch zeker zelf wel uit?!

En het maar vreemd blijven vinden dat er steeds meer mensen pleiten voor een totaalverbod..

ZO!

http://wetten.overheid.nl/BWBR0013360/Hoofdstuk2/3/Artikel236/geldigheidsdatum_31-12-2014

yUfYnGy.png

Zo, want als de regels ons niet aanstaan, gelden ze gewoon niet voor ons. Dat maken we toch zeker zelf wel uit?!

En het maar vreemd blijven vinden dat er steeds meer mensen pleiten voor een totaalverbod..

Nee alles aannemen zorgt wel voor een betere leven zeker?

Nee alles aannemen zorgt wel voor een betere leven zeker?

Alles aannemen en zelf de regels bepalen is nog steeds een wereld van verschil. Het is prima om het ergens niet mee eens te zijn, maar als je er voor kies om die regels te negeren moet je de eventuele consequenties ook aanvaarden.

Back
Bovenaan