Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er is al een tijdje niet meer gereageerd in dit topc.
Zijn er nog freaks die dit jaar in een vuurwerkwinkel gaan werken?
Zo ja, wie, waar gaan jullie werken, waar bestaan jullie werkzaamheden uit en wat zijn de verdiensten.
Zelf ga ik dit jaar De Witte Tentenverhuur in Eemnes een dagje helpen met de verkoop. Niet zo zeer voor de verdiensten maar gewoon om het sfeertje achter de toonbank eens mee te maken.
En als ik voor mijn arbeid wat gratis vuurwerk mee naar huis krijg zal ik dat natuurlijk niet afslaan.
![]()
dat is zeer intressant moontan, om zo eens een dag mee te lopen daar heb ik zelf ook oren naar, lijkt mij zelf ook reuze intressant om mensen te helpen bij hun aankoop. gelukkig ken ik de mensen van de zevenklapper in hilversum goed,dus mischien dat ik daar eens een lijntje uit gooi..
Leuk Gerben, moet je doen. Catie ken je wel, is een topper. Ze kan je hulp zeker goed gebruiken denk ik. Want dan staat er iemand achter de toonbank met verstand van vuurwerk.
![]()
Vandaag al gaan meeste winkels hebben het personeel zelfs al geregeled dus eigelijk ben je nu ookal aan de laate kant.
De meeste winkels zijn zich nu echt al wel aan het voorbereiden op oud en nieuw en je kan nooit te vroeg of te vaak gaan betekend alleen maar dat je graag wilt en dan willen zij jou ook graag
![]()
Bij deze wil ik jullie even bedanken!
Want ik was er op tijd bij, en ik mag gaan werken bij dat verkooppunt!
Nogmaals bedankt!
Oh, sorry, wist niet of ik reclame mocht maken
Maar bij de Staartploeg in Dordrecht.
Zeer leuk om te lezen Moontan. Jij bent echt druk in de weer deze dagen! Gisteren weer een zware maar zeer intressante dag meegemaakt.
Grappig om te lezen dat de Crosette King zo goed verkoopt ondanks alle negatieve reacties na de veranderingen aan de effecten. Zo goed als voorheen was hij niet meer maar de verkoop blijft maar doorgaan.
En natuurlijk de vrouwlijke fanaten! Ook nog een foto kunnen bemachtigen? Hyves? Telefoonnummer?
![]()