Wereldrecord 2008

leuke filmpjes:D. maar wat ik niet snap eh, dat er niet eens een algemeen topic word aangemaakt voor youtube filmpjes:bonk: want zo krijg je 100 topics met ieder zijn eigen filmpje?

Dan wordt het wel wat onoverzichtelijk, en er wordt niet voor elk filpje een apart topic aangemaakt, de productfilmpjes staan onder de topics voor het desbetreffende product, en bijvoorbeeld de mooie shows komen dan in dit topic terecht, gaat prima toch :) !

oke prima hoor:D ik heb daar niks over te zeggen maar leek me wel een beter idee.
als je ziet wat voor nuttelozen topics erbij staan. je kunt dit toch ook in het shells topic zetten? maargoed genoeg gezeurd. leuke filmpjes in ieder geval:D

http://www.dubaifireworks.com

Ik had deze site een tijdje geleden ontdekt. Want ik zocht informatie over vuurwerk in dubai, aangezien ik in de meivakantie naar Dubai ben geweest.
Mijn vader wil er dit jaar waarschijnlijk naar toe met O&N, maar dan gaan we niet naar Fallas. Moet er nog goed over nadenken...

Dit is zeker NIET het grootste vuurwerk ter wereld hoor.. Heb je die titel zelf verzonnen, of stond dat in die filmpjes?

Het grootste vuurwerk dat gehouden wordt met Nieuwjaarsavond is al jaren lang op het Eiland Maidera geschoten door Macedos Pyrotecnia. Dit staat zelfs vermeld in het Guinis book of records

Het vuurwerk is hier te zien: http://www.madeiraarchipelago.com/video/

Als je de zoekfunctie had gebruikt had je geweten dat er al een topic over gemaakt was.
De filmpje's in jou bericht betreft de gewoone vuurwerkdisplay van Dubai afgelopen jaarwisseling,De werkelijke recordpoging zal komende jaarwisseling pas plaatsvinden en daarna jaarlijks gebeuren.

grtz
Pyromaniac 2006

Als je de zoekfunctie had gebruikt had je geweten dat er al een topic over gemaakt was.
De filmpje's in jou bericht betreft de gewoone vuurwerkdisplay van Dubai afgelopen jaarwisseling,De werkelijke recordpoging zal komende jaarwisseling pas plaatsvinden en daarna jaarlijks gebeuren.

grtz
Pyromaniac 2006

Ben blij met deze post, dit dacht ik namelijk al, maar had van de week geen tijd om het op te zoeken haha. Naar mijn weten klopte het ook niet inderdaad, was ook op de hoogte dat het dit jaar pas zou plaatsvinden, maar je gaat dan toch twijfelen. :wink:
Overigens kon ik het mij niet voorstellen toen ik de filmpjes zag, vond het niet bijzonder spectaculair, meer chaotisch.

Back
Bovenaan