Wenzhou

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: PGF-I-16-3
Artikelnaam: Wenzhou
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 222,4 gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Ti-flower willow, glittering
Tijdsduur: 14 - 16 sec.
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 25 mm tubes, 15 cm hoog
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: € 14,95

pangu_fireworks_wenzhou_vuurwerkcrew.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Johan! Dit bedoelde ik met iets met paarden,:D Kwamen een mooie foto tegen met het standbeeld van de 5 paarden in Wenzhou. Wat het precies inhoud geen idee,maar er is een winkelstraat genaamd Wu Ma Jie oftewel Five Horses Street.

Twee keer besteld, mooie cake! Maar ligt het aan mij of klopt de beschrijving van de tail niet helemaal? Ik haal er niet echt een silver whirling tail uit:p

Daarom staat het ook niet zo op de cake :)
Overigens een erg mooie cake, net als de andere twee 16 schots cakes.

Kijk, dat zijn de beste films uiteindelijk en de cake ziet er toch wel erg goed uit zo in de straat. :)

Kijk, dat zijn de beste films uiteindelijk en de cake ziet er toch wel erg goed uit zo in de straat. :)

dankje ik baal er wel van dat me vriendin alles zo heeft gefilmd en niet horizontaal maar goed. maar blij te horen dat toch gewaardeerd wordt ! even ontopic ik vind de pangu collectie voor het geld wat ik er afgelopen jaar voor betaald heb een super collectie! niet over twijfelen gewoon kopen

Deze was dit jaar veranderd! Deze had nu alleen nog maar gouden willows kan ik me herinneren. Naar mijn mening ook mooier dan de vorige versie. Misschien dat iemand deze nog gefilmd heeft? Samen met Nanjing en Chendu echt aanraders!

Hier ook de spinner-variant, geen idee welk jaartal er op stond. Ergens in de vooravond gestookt, prima ding!

Back
Bovenaan