Welkom bij de Oud & Nieuw countdown 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Dames en heren,

Het is zover! Het seizoen staat op het punt te beginnen en op Vuurwerkcrew gaan we er dan ook tegenaan! Dit jaar wederom met de topics 100% gericht op de sfeer tijdens de laatste dagen van het jaar. Lekker het gevoel kweken alsof we al dichtbij zijn terwijl het eigenlijk nog even duurt!

Hierbij gaat het dus niet specifiek over het vuurwerk zelf, maar vooral wat er nog meer meespeelt op de mooiste en vooral gezelligste dagen van het jaar: de verkoopdagen en de jaarwisseling!

Lees wel de regeltjes nog even door, maar eigenlijk is er maar één belangrijke regel; sfeer en plezier maken!

Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als de crew en posten jullie lekker mee! Alvast een fijne vuurwerkseizoen 2022-2023!

Vuurwerkcrew

26-08 (1).jpg

Jaja, eindelijk zijn we weer live! De mooiste tijd van het jaar gaat weer beginnen. Heerlijk sfeervol toeleven naar een gezellig einde van het jaar met hopelijk een knallende afsluiting met consumenten vuurwerk. Ik kijk er naar uit, de gezellige, donkere dagen met activiteit en gezelligheid op het forum. Happy countdown allen!

Eindelijk is die er weer en ook dit jaar gaan we er weer een lekker sfeertje van maken hier. De koopdrang groeit met de week, het verlangen naar de donkere knusse dagen is ook steeds groter dus kom maar op met die sfeer. Veel plezier allemaal!

Nieuw jaar, nieuwe kansen, en hopelijk een countdown waar we tot in januari kunnen genieten! Veel in te halen, kijk onwijs uit naar de donkere dagen en de vuurwerkwinkels, gewoon zoveel mogelijk sfeer pakken dit jaar. Enjoy!

3, 2, 1, go! wat heerlijk om dit jaar weer de 12e countdown te beleven. Hopelijk dit jaar zonder verbod en met al het genot wat er de aankomende tijd te wachten staat :holland:

Alles staat weer online. Heerlijk dat het countdown gedeelte weer geopend is. Blijft echt het meest mooie en sfeervolle gedeelte van het forum. Laten we met zijn allen weer toeleven naar het einde van het jar. Ik heb er weer ontzettend veel zin in.

Zo is dat. Laten we heerlijk genieten vsn de mooie momenten die gaan komen dit jaar. Iig dat we dit jaar eindelijk eens goed kunnen afsluiten zonder een vuurwerkverbod. Het maken van bestellingen, bespreken van de producten en wellicht ook gewoon het bezoeken van demos.
Wij zijn er allemaal aan toe namelijk want een jaarwisseling met vuurwerkverbod is geen echte jaarwisseling he? :D

We gaan de komende tijd weer heerlijk met zijn allen genieten!

Dit blijft altijd een geweldig moment! Laten we er met zijn allen een geweldig seizoen van maken en hopelijk sluiten we dit jaar wel af met een spetterende oud en nieuw viering. Het kan niet anders dan dat dit een geweldig seizoen gaat worden, want wat kijken we er met zijn allen al ontzettend lang naar uit. Daarnaast hoop ik op een geweldige december maand met heerlijk winters weer, hopelijk nog een aantal demo's en de folders die dan uiteraard weer op de deurmat vallen. Laten we met zijn allen aftellen en er een onvergetelijk seizoen van maken.

Ik ben dit jaar zo goed als niet online geweest. Geen zin in gehad en weinig tijd ook. Maar toen ik van de week de post van VWC op FB voorbij zag komen dat de countdown weer open ging direct maar even online gegaan. De sfeer zit er tot nu toe goed in hier, goed om te zien. De kriebels komen bij mij, mede door de countdown, langzaam weer op gang.

Het was wederom een mooi, ouderwets seizoen inderdaad! Dank aan iedereen voor de sfeerverhogende bijdrages

Ouderwets gezellig inderdaad en hopelijk start het seizoen dit jaar nog weer wat eerder voor ons gevoel met wat demo's erbij, dan maken we er eind dit jaar ook weer een mooie tijd van! Bedankt!

Sinds 1 januari heb ik 3 bestellingen al staan en 2 shows bezocht. En dan zeggen dat het seizoen er op zit. Ik zit er voor mijn gevoel nog midden in!

Allemaal ontzettend bedankt voor een geweldig seizoen. Eindelijk mochten we weer, en dat was goed te merken op het forum ook. Er is in het countdown gedeelte meer gepost dan andere jaren, mooi record met in totaal 9.162 berichten. Laten we er dit jaar een minstens zo mooi en sfeervol seizoen van maken en gaan voor die 10.000 berichten in het countdown gedeelte. Nogmaals, allemaal bedankt voor de mooie en sfeervolle berichten en de vele foto’s die er gepost zijn. Helaas gaat de countdown nu dicht, maar over 7 maand zijn we er weer:kerst::kerst::kerst:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan