Welkom bij de Oud & Nieuw countdown 2020!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad Wesley. Ik probeer ondanks dat het uitzicht weinig hoopgevend is toch nog wel enige sfeer erin te houden. We zijn bijna aangebroken bij de mooiste tijd van het jaar. Laten we er ondanks alles toch een mooi einde van het jaar ervan maken, laten we de sfeer opzoeken op het forum en laten we met elkaar het jaar goed afsluiten. Ook nu kan de 31e van december nog een mooie invulling krijgen door bijvoorbeeld categorie 1 vuurwerk, een gezellig vreugdevuur en met gezelschap een rotjaar afsluiten.

Afgelopen dagen waren zwart, stemming ging van hoog naar laag. Vanmorgen zat ik er weer ff helemaal doorheen. Vanmiddag toch weer opgekrabbeld. Nee, de sfeer en kriebels die ik op dit moment zou moeten hebben heb ik bij lange na niet. Maar we gaan er toch weer wat van proberen te maken, en daar zal dit forum vast ook een bijdrage in hebben!

Vanavond heb ik het raamwerk voor de collectie 2021-2022 opgezet. Eigenlijk ben ik nu gewoon weer terug bij af, zo voelt het wel. Gewoon alsof het begin januari is. Laat november en december maar snel voorbij gaan. Des te eerder kunnen we deze jaarwisseling achter ons laten en toewerken aan een giga spetterende jaarwisseling 21-22 met megamooie collecties!

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat ik door dit gedonder helemaal geen zin meer heb in de feestdagen voorlopig ...
Hopelijk gaat dat nog een beetje beter worden. :shy:

Ik moet zeggen dat ik door dit gedonder helemaal geen zin meer heb in de feestdagen voorlopig ...
Hopelijk gaat dat nog een beetje beter worden. :shy:

Hopelijk krijg je dit over een aantal dagen alsnog te pakken dan. Ik heb veel naar Sky Radio geluister, lekker cat1 met de kids gestookt, hebben heerlijk de gourmet aangehad, zijn verder gegaan met de kerst versiering op te hangen en een stuk gewandeld waar veel vuurwerk te horen was en ook deels te zien. Moet zeggen dat dit wel erg fijn was allemaal en de kriebels tog weer iets terug beginnen te komen.

December = coming!

Hoe zeer het verbod ook doet, december blijft een geweldige maand om naar uit te kijken.
Ondanks dit een andere december is dan afgelopen jaren, moeten we het beste ervan maken!

Helemaal mee eens Bolle, de pijn is nog steeds vreselijk en dat zal blijven. Maar moeten er het beste van maken, en dat gaan we hier zeker doen.

Eindelijk DECEMBER jongens, onze mooiste maand van het jaar is aangebroken. De kriebels waren hier goed verdwenen, maar ze zijn inmiddels weer totaal terug. Top2000 is aangebroken, van de week echt goed koud, inmiddels veel en mooi cat1 gescoord, de countdown begint weer te leven bij vele freaks, sky staat er continu op, de boom staat hier inmiddels. Het wordt anders, maar wat heb ik er een zin in zeg.

Geniet van de mooiste maand van het jaar jongens :kerst::kerst::kerst:

Zo is het Wesley. De tijd is ondanks de negatieve lading van de laatste maand toch gewoon weer voorbij gevlogen. De mooiste maand van het jaar is aangebroken. Lijsten voor de Top2000 worden gemaakt, de laatste Cat1 bestellingen doorlopen, Skyradio dat volop kerstmuziek uitzend, de kerstreclame's die komen, de kerstjingles op de radio, de lampjes in de straten, de temperatuur die daalt, het kerstmenu is bepaald. Het gaat gewoon weer beginnen, in een wat andere vorm, maar zeker niet minder sfeervol. Geniet ervan allen! :kerst:

Nog maar een week hebben we in het countdown gedeelte, daarna zal dit gedeelte helaas weer voor 7 maanden gesloten zijn. Geniet er dus nog even van.

Nog maar een week hebben we in het countdown gedeelte, daarna zal dit gedeelte helaas weer voor 7 maanden gesloten zijn. Geniet er dus nog even van.

Wat is het dan toch ook weer snel gegaan. Ondanks dat we een ontzettend klote jaar achter de rug hebben, vooral ook op vuurwerk gebied, is de countdown periode stiekem voorbij gevlogen. Wat kijk ik uit naar augustus 2021, met goede moed weer de nieuwe countdown in!

Het was echt een bizar jaar. Ondanks dat is ook voor mij de countdown tijd in positieve zin voorbij gevlogen. Hopelijk kunnen we na 7 maanden rust er met een goed gevoel weer mee starten.

Kan niet wachten totdat alles weer gewoon normaal is en we naar cat 2 uit mogen kijken ipv Cat 1...

Wat een moment is het toch ook weer. De laatste 2,5 uur van de countdown 2020 zijn ingegaan. Dat wordt toch wel even wennen hoor vanaf morgen. Ik wil iedereen bedanken voor zijn/haar bijdrages tijdens dit jaar. Het was een rotjaar, 2021 wordt misschien nog wel zo, maar er gloort hoop aan het einde van de tunnel en hopelijk kunnen we gaandeweg het jaar vordert meer duidelijkheid krijgen m.b.t. onze traditie én weer volledig toeleven naar een normaal oud & nieuw. Tot over een aantal maanden! :thumbsup:

Iedereen bedankt voor de bijdrage aan het countdown gedeelte! Het was een rare fase die we allemaal liever anders hadden gezien. Vol goede moed op naar september om weer vanouds toe te leven naar ons mooie feestje, we hebben wat in te halen! :biertje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan