Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit topic loopt ineens als een trein, nu al benieuwd naar de nachtbrakers topics.

Druk aan het werk op de PC om de hele collectie in te voeren en de 00:00 show op een tijdlijn voor de schietkist te plannen. Wat op welk kanaal, wat combineert goed samen, wat volgt elkaar goed op, wat mis ik nog? Dit is zo'n lekkere tijd.

De inkoop stress gaat bij mij dit jaar naadloos over in de "hoe krijg ik het straks in vredesnaam in mijn auto" stress, nu ik alle bonnen heb uitgedraaid.:p En dan toch nog voor gaas gaan als er Mania boxje voor weinig en rol voor nop voorbij komen :bonk:

Nog een aantal dagen, dan eindelijk vakantie, 2 weken lekker thuis. Aankomend weekend de laatste bestellingen doen en alles uitdraaien. Dan bedenken hoe ik het ga schieten, hoe ik het in mijn auto krijg, waar ik eventueel toch nog een gaatje vind voor extra bestellingen, uitdraaien van lijsten, schietlijstjes maken en wat al niet meer... Oftewel Kruitstress met een hoofdletter K! Oja en dan hebben we ook nog kerst. Je zou het haast vergeten door alle voorbereidingen voor de dag der dagen:handsup:

Jaaaa nog maar 10 dagen en dan is de dag Der dagen aangebroken! Tijd om alles op te halen. Nu al zin in. Huisgenoten worden nu al langzaam aan gek van mijn gestuiter en eeuwig gepraat over vuurwerk om nog niet te spreken over de knallen van de filmpjes die ik kijken over de speaker:yes:

Spanning aanwezig! Meeste vuurwerk besteld maar de laatste aantallen traditie getrouw bestellen op 24 december. Dit bij de vuurwerk dealer waar ik al sinds mijn 7e na schooltijd op de fiets heen ging :)

Eigenlijk alles al binnen, al eindeloos aan het combineren. Wat eerst, pijlen? Kleine cakes, grote cakes? Doe boel weer even in de garage op volgorde zetten, misschien nog wat bij halen? Even wat cat. 1 stoken en zo door naar de volgende dag. Misschien vanmiddag toch nog een nieuwe cake erbij halen ��

Vandaag maar eens al mijn losse bestellingen bij elkaar gezocht wat ik online heb gedaan... Was helemaal vergeten een map te maken. Staan der nu 13 in... en merkte gewoon dat er iets miste. Ik wist gewoon bijna zeker dat ik een bepaald product had gekocht, maar ik vond die niet op de afhaalbewijzen. Dus ik mij vaste winkels gemaild/gebeld, en jawel hoor, ze waren van die bestelling vergeten de bevestiging door te sturen.

Geloof me; ik was alweer aan het stressen... begint heeeeel dicht bij te komen

Laatst bewerkt:
Ik heb het dit jaar wat moeilijker gehad. Nieuw huis, wat onverwacht grote uitgaven moeten doen, belasting die ineens om de hoek kwam kijken, dus een vrij uitgedund budget. Aankomend loon krijg ik wat meer ademruimte, dus misschien dat er dan nog een (kleine) bestelling bij komt van wat cakes.

Ik moet wel zeggen dat ik dan wel weer erg veel geluk heb met die waanzinnige compensatieactie van Broekhoff, waardoor ik zowat om kom in de grote single shots, maar goed, dat komt erg mooi uit gezien het budget van dit jaar en het waarschijnlijke verbod van volgend jaar.

Het word weer een fantastisch mooi jaar met mooi vuurwerk en leuke nieuwe producten!
Erg veel zin om weer veel kabaal te maken,

Alvast een knallend nieuw jaar gewenst aan allen.

Nog een paar demo's te gaan om de beste producten er 'live' tussenuit te pikken, zodat deze alsnog toegevoegd kunnen worden aan de bestellingen en je zeker weet dat je alle toppers in huis hebt :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan