Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2017!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Dames en heren,

Het is zover! Het seizoen staat op het punt te beginnen en op Vuurwerkcrew gaan we er dan ook tegenaan! Dit jaar wederom met de topics 100% gericht op de sfeer tijdens de laatste dagen van het jaar. Lekker het gevoel kweken alsof we al dichtbij zijn terwijl het eigenlijk nog even duurt!

Hierbij gaat het dus niet specifiek over het vuurwerk zelf, maar vooral wat er nog meer meespeelt op de mooiste en vooral gezelligste dagen van het jaar: de verkoopdagen en de jaarwisseling!

Lees wel de regeltjes nog even door, maar eigenlijk is er maar één belangrijke regel; sfeer en plezier maken!

Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als de crew en posten jullie lekker mee! Alvast een fijne vuurwerkseizoen 2017-2018!

Vuurwerkcrew

Het gehele countdown gedeelte staat weer open, iedereen een ontzettend fijn en mooi seizoen toegewenst.
Post dat gedeelte lekker vol en laten we er een heerlijk seizoen van maken met ontzettend veel sfeer.

Lekker hoor, altijd een fijn moment en vaak hele leuke topics! Ben benieuwd naar alle mooie dingen die we hier weer gaan lezen en die puur sfeer geven!

Wat gaat het hard nu!! Gister Rubro, nu het countdown gedeelte.. Heerlijk! Laten we er een mooi seizoen van maken met zijn allen :D

Pfftt, tijd vliegt voorbij.
Een van de weinige jaren waar ik niet al m'n halve collectie compleet had. Dus we kunnen rustig aan rond koekeloeren en weer nieuwe producten 'testen'. Zin in!

Mochten jullie ideeën hebben voor nieuwe topics in het countdown gedeelte laat het ons dan weten. Leden kunnen zelf geen topics aanmaken in dit gedeelte, maar stuur 1 van de moderators een PM en hij is zo aangemaakt.

Een paar jaar terug was er op het forum een topic om je eigen cakebox te maken van maximaal 100 euro en maximaal 100 shots volgens mij. Aangezien je de adviesprijs moest aanhouden was dit best lastig en stierf het topic een beetje uit.

Misschien een nieuw topic starten met 'stel je eigen cakebox samen' waar er minder naar het aantal shots en de prijs wordt gekeken? Misschien een leuke manier voor mensen op ideëen op te doen of te delen met mede-freaks :)

Een paar jaar terug was er op het forum een topic om je eigen cakebox te maken van maximaal 100 euro en maximaal 100 shots volgens mij. Aangezien je de adviesprijs moest aanhouden was dit best lastig en stierf het topic een beetje uit.

Misschien een nieuw topic starten met 'stel je eigen cakebox samen' waar er minder naar het aantal shots en de prijs wordt gekeken? Misschien een leuke manier voor mensen op ideëen op te doen of te delen met mede-freaks :)

Nu heb je de straatbaas paketten:idea:

Jaja jongens!
Geniet ervan morgen, zo lang het nog kan met de wetgeving in Nederland is het denk ik binnen 10 jaar afgelopen!
Ik zie jullie allemaal weer in 2018!

Geniet nog even van het countdown gedeelte mannen, eind van deze maand wordt hij weer gesloten voor 7 maanden.

Dit was het jongens, 5 maanden geleden is het countdown gedeelte geopend en er is ontzettend veel gepost. Helaas zit het er weer op, maar over 7 maanden zal het countdown gedeelte weer worden geopend en maken we er met zijn allen een nog sfeervoller seizoen van :kerst:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan