Welkom bij de countdown 2013!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Dames en heren,

Het is zover! Het seizoen staat op het punt te beginnen en op Vuurwerkcrew gaan we er dan ook tegenaan! Dit jaar wederom met de topics 100% gericht op de sfeer tijdens de laatste dagen van het jaar. Lekker het gevoel kweken alsof we al dichtbij zijn terwijl het eigenlijk nog even duurt!

Hierbij gaat het dus niet specifiek over het vuurwerk zelf, maar vooral wat er nog meer meespeelt op de mooiste en vooral gezelligste dagen van het jaar: de verkoopdagen en de jaarwisseling!

Lees wel de regeltjes nog even door, maar eigenlijk is er maar één belangrijke regel; sfeer en plezier maken!

Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als de crew en posten jullie lekker mee! Alvast een fijne vuurwerkseizoen 2013-2014!

Vuurwerkcrew

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar gaan we weer! Wat wordt ik er toch altijd vrolijk van als t seizoen weer begint. Het aftellen is begonnen!..

Aftellen.... ,de sites van vuurwerk winkels in de gaten houden, alvast lijstje op een papier schrijven.

Ja hoor, het seizoen is nu toch echt weer begonnen! Voor mij persoonlijk is het dat al wat langer, maar 1 september is toch een speciale dag daarin!

Ben vrijdag weer begonnen. En ik moet zeggen: Alsof ik niet weg ben geweest. Heb er dus weer heel veel zin in.:cool:

Een groot gedeelte van mijn budget is al opgegaan naar Haokan en Pyrovoordeel. Sommige acties kun je gewoon niet laten schieten.

Ik zal mijn budget op moet rekken om ook de nieuwe ZEN 2kg cakes en nieuwe cakeboxen in het assortiment op te nemen.

Nog maar een paar nachtjes slapen en we kunnen alles alweer ophalen :bonk:

lekker gevoel vind ik dat dat het bijna zover is. nog ff en de boekjes zijn er weer. ik luister vaak wel wat hardstyle mixjes met kerst nummers erdoorheen

Jaja de feestmaand gaat bijna beginnen. Is hier trouwens ook een voorsteltopic? Ik kan er zo snel geen vinden, maar ik ben van plan om dit jaar wat actiever op het forum te worden na een aantal jaar vooral meelezen.
(mocht ik tijd overhebben dan;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan