Welke vervangers heb je gehad?

In plaats van een 500shots rol een 2000 rol ;)
Dik tevreden dus! Voor de rest was alles op voorraad.

Moest alleen in Duitsland wel vechten voor mijn fontijntjes en batterijen.

1x dragon balls ipv midnight delight

En 5x dragon thunder waren afwezig en daar mocht ik zelf wat voor uitzoeken: 1x choeet mega shocks en 1x green glitter missile battery :)

Voor de rest helemaal tevreden :)

In plaats van een 333 shots matje een 666 shots.
De Mine Golden Wave King Crackling ter vervanging voor de silver comet.
En de mega kanonslag 80 stuks voor 9,95 euro kreeg ik per ongeluk ipv de cracker box rotjes :)

Panter in plaats van Gorgeous. Had liever de Gorgeous gehad maar Panter is ook een beest.
Mine Blue Dahlia in plaats van Mine Silver Comet. Niet tevreden over maar de Silver Comet was helemaal niet geleverd. Misschien kan de Blue Dahlia mij nog verassen.

inplaats van:

dynasty rocking fire = geworden kamuro wave van rubro
dynasty stalins orgel = geworden titatnic thunder van rubro + spring flowers van bon fireworks

china thunder 36 schots 6x = geworden 3x Crazy thunder van bonfireworks + Temptation van bon

dynasty silver box = is geworden macau pakket 4 van china label ( super dik pakket)

pinkie winkie = 1x vervangen voor een hoogmoed.

Dit zijn de belangrijkste vervangers die ik gehad heb, ben er wel tevreden mee.

De Kneiterhard besteld, Hotfuzz aangeboden gekregen, deze niet geaccepteerd en de Monster Jam voor ontvangen.

Imperial gehad ipv. Cruise Rockets
Mount Etna ipv. Toverfontijnen
Masterline Intensity ipv. Glorious

Ik ben tevreden :)

ipv kanonslagen (iets duurdere dan de goedkoopste ,0,95 p/slof) de chooet rotjes van 3,95.
Niet dat die zo hard zijn , had ze vorig jaar maar was niet zo onder de indruk.

2x zolifer dynamic ipv 2x reflex crown prijsverschil van 70 euro. ook een keer een mazzeltje

Geen vervangingen gehad. Inpakker had alleen zitten slapen, had The Fan (vuurwerktotaal) 1x besteld, maar 2x gekregen, terwijl de rest klopt.

Back
Bovenaan