Welke van Pyroshopper is de beste?

moontan

VWC lid
Ik wil dit jaar 1 of meerdere cake,s van Pyroshopper gaan uitproberen
Maar ik ben er nog niet helemaal uit welke.
Wie kan mij daarmee helpen?
Welke cake,s uit deze lijn zijn volgens jullie ervaring de beste?

Ik vind de Ex Girlfriend, Cybershot en Energetic t mooist, eerste en derde films, 2de zelf afgestoken...Geweldige cakes:D En de rest heb ik nog niet echt na gekeken dus xD

Kickstarter for life!
Ik had hem vorig jaar en de hele straat kwam bij ons staan kijken!
Mooie grote boeketten en heel erg harde knallen.

Komt dit jaar weer in mijn collectie!

womanizer: maar van dat effect moet je houden!
hit me, maar dat is de zelfde reden
kick ass, op het laast mooie boeketten en een geweldige finale
after midnight, goede boeketten met mooie "tussenfinales"
pokerface, maar die is gewoon goed;)
tatto is gewoon heel OPEN, als je snapt wat ik bedoel

misschien geef ik er nu te veel op, maar je vraagt volgens ons en volgens mij zijn dit der beste:p

groetjes, tom:bye:

Kickstarter is voor mij dé cake die uitblinkt in de Pyroshopper-lijn.
Volle brocades met daaronder crackling mines. Wat deze cake zo speciaal maakt zijn de salvo's die hij tussendoor schiet. Een soort pre-finales, als het ware.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb real life ervaring met de Kickstarter en de Energetic en die vond ik beiden het geld meer dan waard (zeker na 30% korting...). Dit jaar neem ik in plaats van de Energetic de Take Off (iets andere kleuren), de Kickstarter komt er ook zeker weer in en de Watch This neem ik erbij aan de hand van de filmpjes.

Laatst bewerkt:
naar mijn mening is de Ex-girlfriend erg leuk, het tempo ligt goed, hij is vrij langdurig en de kleuren zijn mooi
de wipe-out is ook zoiets alleen iets korter maar de boeketten zien groter

Had vorig jaar hit me! Super mooie horsetails met blauw. Wel aan de prijzige kant, maar wel een uniek effect in de straat. Hier tenminste...

Hallo Moontan, laat ons alstublieft niet meer in spanning wachten en zeg waar je voorkeur naar gaat. (ik denk dat we dat graag zouden willen weten!)

Ik ben nogal fan van grote luchtvullende crackling cry effecten. Voor mij dus abolute nr1 is de Cybershot, gevold door de kickstarter.

Back
Bovenaan