Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mwa, denk dat dat nog wel iets meevalt. Ik kan dat gevoel in elk geval niet herinneren hoor. Heb de 2022 batch gehad, die was gewoon prima. Buurt reageerde er erg enthousiast op. Het is maar net hoe (on)realistisch hoog je je verwachtingen legt.

uitwerkingen die geen 30mm waardig zijn, vonkoverslag.. en dat voor gemiddeld 350 euro tegenwoordig als je geen freakactie vind in je buurt

Enige waarvan ik spijt heb nooit gehaald te hebben is kingsman van evolution
Ben gek op rauwe fluiters maar vind m altijd net te duur.

En dan zul je nu zien dat ze nergens meer verkrijgbaar zijn

Gevoelig voor de wind ook? Ik heb afgelopen jaar veel dikke blokken met een soort coulance bekeken. Zegmaar met het idee van hmm had ze mss liever later geschoten zonder deze wind.

Ik heb hem nu voor 249 besteld.

De Crown Majestic is een omlabeling van de Armageddon, zitten wel degelijk enkele verschillen zoals de plum in de Crown/Armageddon die niet in de Triple-X zit. Kans lijkt me overigens groot dat ze uit dezelfde fabriek komen dus vraag me af of er verschil in de batch zit tussen die producten. Daarnaast is de vraag of het aan de badge lag of aan de weersomstandigheden en ik vermoed voornamelijk het laatste.

De Crown Majestic is een omlabeling van de Armageddon, zitten wel degelijk enkele verschillen zoals de plum in de Crown/Armageddon die niet in de Triple-X zit. Kans lijkt me overigens groot dat ze uit dezelfde fabriek komen dus vraag me af of er verschil in de batch zit tussen die producten. Daarnaast is de vraag of het aan de badge lag of aan de weersomstandigheden en ik vermoed voornamelijk het laatste.

als je zou moeten kiezen tussen Triple en Majestic, welke raad je aan?

als je batch 2022 in je handen krijgt gedrukt ben je zwaar teleurgesteld..

Hoezo weet je dat zo zeker? Mocht op basis van oudjaar 2023 zijn, dan zou ik daar niet zo zeker van zijn.
Want geen enkele compound die wij hadden viel mee. De wind blies alles stuk.

Tegenvallend waren dan dus:
- Prototype X
- Alpha Adrenaline
- Kingstwon Hangover
- SR Supercharged sensation (batch uit 2021 of 2020)
- Xtreme Tsunami

Allemaal dus (ik ben er nog een aantal vergeten). Als ik op films naar de Triple X kijk van 1-1-2023 dan zie ik daar eigenlijk precies terug wat ik bij al die hierboven genoemde compounds ook zag: effecten duurden kort en leken minstens een kaliber kleiner. De laatste die we nog even door de wind wilden laten verknallen was dus de Prototype X, die zich mocht bewijzen bij de meeste wind rond 1.00 uur of zo. Toen hebben besloten om o.a. de Triple X maar niet meer te schieten. Zo zwaar viel de Prototype X tegen en dat is al met al niet de minste bak.

Misschien heb jij beelden of heb je 'm geschoten bij veel minder wind, dan is het ook voor ons ook pech. Kan batch etc niet checken helaas want ding staat bij vrienden en die wonen niet in de buurt...Ik vermoed nieuwe batch. Ik herinner me iets van ander papier of zo eromheen (niet rood maar zwart met opdrukje?).

Mwa, denk dat dat nog wel iets meevalt. Ik kan dat gevoel in elk geval niet herinneren hoor. Heb de 2022 batch gehad, die was gewoon prima. Buurt reageerde er erg enthousiast op. Het is maar net hoe (on)realistisch hoog je je verwachtingen legt.

Als ie bij zoveel wind nog meeviel dan weet ik genoeg, dan zit het wel snor. Mensen moeten eens kijken naar opnamen van de Supernaut 1 van FUnke bij die wind. Wat een verschil met rustigere omstandigheden!

als je zou moeten kiezen tussen Triple en Majestic, welke raad je aan?

Puur persoonlijke smaak zou ik zeggen, ik heb de Triple-X geschoten omdat ik deze voor een zachtere prijs kon vinden toentertijd. Ik persoonlijk vind de Crown Majestic/Armageddon net iets mooier.

Als ie bij zoveel wind nog meeviel dan weet ik genoeg, dan zit het wel snor. Mensen moeten eens kijken naar opnamen van de Supernaut 1 van FUnke bij die wind. Wat een verschil met rustigere omstandigheden!

Ik heb de Triple X twee dagen later met weinig wind geschoten. De donkergoud met blauwe effecten vielen wat klein uit, rest was prima. Glitter Willows effecten vielen groot uit, echt 30mm waardig.

Maargoed, dit is niet het producttopic van de Triple X. Heb zelf nog zoveel toppers nooit gehad. Product waar het helaas niet meer van gaat komen is de Skyline on Fire wel. Wat zou ik die toch graag nog in de straat willen hebben!

Ik heb de Triple X twee dagen later met weinig wind geschoten. De donkergoud met blauwe effecten vielen wat klein uit, rest was prima. Glitter Willows effecten vielen groot uit, echt 30mm waardig.

Maargoed, dit is niet het producttopic van de Triple X. Heb zelf nog zoveel toppers nooit gehad. Product waar het helaas niet meer van gaat komen is de Skyline on Fire wel. Wat zou ik die toch graag nog in de straat willen hebben!

Enige echte topper die me is bijgebleven was tijdens Corona. Luypaers Asiatic Cheetah kocht ik toen en nog wat Argento cakes. Maar in mijn uppie. Dus niet zo leuk dacht ik. Totdat de buren (ik ben nooit thuis met oud en nieuw) echt zeer enthousiast op die Asiatic cheetah reageerden. Dat maakte het eigenlijk allemaal wel goed.

Op het programma dit jaar: Paranoid 2. Dat moet toch echt wel een topper worden denk ik zo.

De mega willows van evolution. Helaas ga ik me er nu ook niet meer aan wagen. De prijs vind ik teveel voor een 81sh versie..

Als ik alleen al naar de afgelopen jaren kijk:

-Break Out
-Triple X
-Kingstown Hangover
-Willow Mayhem
-Magnum P.I.
-Tournament Box
-Rat, Pig, Dog en de rest van de kinderboerderij

Ik dus geen ervaring met funke compounds... hopelijk staat er weer een importeur op die funke naar NL haalt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan