Cat 1, heel veel cat 1.Dus en geen Transbomber en geen Immortal Gold en geen event 4 seasons? Steek jij uberhaupt iets af?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Cat 1, heel veel cat 1.Dus en geen Transbomber en geen Immortal Gold en geen event 4 seasons? Steek jij uberhaupt iets af?![]()
Cat 1, heel veel cat 1.
Poah, heb je een hoop gemist. Zware jongens A en B waren echt heel tof.Ik heb dus nooit iets gehad van Marijn. Wat had ik dat in die tijd graag gehad. Kocht toen altijd locaal en het was gewoon niet in de buurt te krijgen.
Hier hetzelfde helaas. Dit was voor ik m'n rijbewijs had denk ik en hierdoor ook niet de mogelijkheid had om verder weg te kijken.Ik heb dus nooit iets gehad van Marijn. Wat had ik dat in die tijd graag gehad. Kocht toen altijd locaal en het was gewoon niet in de buurt te krijgen.
Snap de hele hype rond de Transbomber nog steeds niet, eerlijk gezegdDus en geen Transbomber en geen Immortal Gold en geen event 4 seasons? Steek jij uberhaupt iets af?![]()
Eerste batch was fantastisch. Daarna kon ie mee met alle andere standaard dubbele compounds.Snap de hele hype rond de Transbomber nog steeds niet, eerlijk gezegd
Of het een topper is geen idee, maar nooit de Triple-X geschoten
Ook niet in de straat gezien dan dus, vermoed ik? Want d'r onder in klein straatje/pleintje issie écht lekkahSnap de hele hype rond de Transbomber nog steeds niet, eerlijk gezegd![]()
Sterretjes zekerCat 1, heel veel cat 1.
Van Katan cakes is echt nog wel het een en ander te vinden van de Loud!, Polska en New Style lijnen. Die laatste zou ik wel laten staan.Dingen die ik nog zou willen zijn ondertussen ruime tijd van de markt verdwenen, denk aan royal en katan cakes.
De rest geloof ik ondertussen wel.
Bedoel niet zo zeer die producten, echt voornamelijk producten tussen 2000 en 2017Van Katan cakes is echt nog wel het een en ander te vinden van de Loud!, Polska en New Style lijnen. Die laatste zou ik wel laten staan.