Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Lastige vraag, want wat ik afgestoken heb telt niet mee, maar van wat ik niet afgestoken heb weet ik natuurlijk niet zeker of het toppers zijn.

Als ik puur kijk naar het Nederlandse vuurwerk kijk denk ik dat ik alle toppers wel afgestoken heb, al moet ik toch denken aan:

Marijn - Tweelingen
Hardix - 7 Steps
China Red - Magic in the Air

Maar ik heb altijd deze laten liggen, omdat ik nóg betere artikelen heb aangeschaft.

Ik heb dus nooit iets gehad van Marijn. Wat had ik dat in die tijd graag gehad. Kocht toen altijd lokaal en het was gewoon niet in de buurt te krijgen.

Laatst bewerkt:
Ik heb dus nooit iets gehad van Marijn. Wat had ik dat in die tijd graag gehad. Kocht toen altijd locaal en het was gewoon niet in de buurt te krijgen.
Hier hetzelfde helaas. Dit was voor ik m'n rijbewijs had denk ik en hierdoor ook niet de mogelijkheid had om verder weg te kijken.

Hier ook weinig van Marijn gehad.Elk jaar vaste prik om de dvd,s van het Vuurwerkmusem te kijken met mijn dochter en dan zie je toch veel pareltjes die ik graag had willen hebben.

Hier ook niet de immortal gold en transbomber. deze is wel afgestoken door vrienden waar ik bij was en waren mooie boxen maar vindt het niet enorm bijzonder.

Dingen die ik nog zou willen zijn ondertussen ruime tijd van de markt verdwenen, denk aan royal en katan cakes.

De rest geloof ik ondertussen wel.

Back
Bovenaan