Tijgernootje
VWC lid
Afgelopen jaar waren er bij een paar winkels een paar potjes geleverd en gelijk dag 1 na uitladen alweer uitverkocht,en naleveringen daarvan kwamen niet meer 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee waar je het over hebt, er zijn een paar winkels in DE met een goede reputatie. Zat Funke, Iskra en Argento te krijgen.Afgelopen jaar waren er bij een paar winkels een paar potjes geleverd en gelijk dag 1 na uitladen alweer uitverkocht,en naleveringen daarvan kwamen niet meer![]()
Dat was me bekend,maar in B tot zover ernaast gegrepen en D afgelopen jaar voor het 1st geweest,en toen was het ook hopeloos.Mocht ie ze in NL zoeken was t bij voorbaat al kansloos..
Langenberg en Nord. Succes.Dat was me bekend,maar in B tot zover ernaast gegrepen en D afgelopen jaar voor het 1st geweest,en toen was het ook hopeloos.
Half D ervoor door rijden,voor 1-2 producten,dat gaat me wat ver,evenals al om 3uur s'nachts in je auto moeten stappen om ergens in verweggistan in de kou in de rij te gaan staan.
Bij de speciaalzaken is genoeg te krijgen, bij de supermarkten moet je niet zijn daarvoor.Dat was me bekend,maar in B tot zover ernaast gegrepen en D afgelopen jaar voor het 1st geweest,en toen was het ook hopeloos.
Half D ervoor door rijden,voor 1-2 producten,dat gaat me wat ver,evenals al om 3uur s'nachts in je auto moeten stappen om ergens in verweggistan in de kou in de rij te gaan staan.
Gelukkig nietGordon, Gerard, Jeroen, René, Jan... Tsja, geeneen eigenlijk... Godzijdank.
Heb je toch wat gemist vroeger. Jammer Richardus, had prima op de fiets erbij gepast.Gordon, Gerard, Jeroen, René, Jan... Tsja, geeneen eigenlijk... Godzijdank.
Als je dat soort dingen op de markt zet is het niet zo gek dat je failliet gaatHeb je toch wat gemist vroeger. Jammer Richardus, had prima op de fiets erbij gepast.
Zo juist zag ik bij de vroege editie van Shownieuws op SBS6 dat Gerard Joling een eigen vuurwerklijn krijgt. Het betreft een volwaardige lijn.
Wit\gouden Potjes en pijlen met gevleugelde namen zoals: maak me gek, om te gieren, ticket to the tropics, Ik heb er geen kracht meer voor enzovoorts zullen in het pakket zitten.
wie de importeur\maker is weet ik niet, evenmin weet ik iets over de uitwerking. Als er veel gouden en roze effecten in zitten zou me dat niet verbazen hahahaha
- RedBaron
- Reacties: 45
- Forum: Media archief 2007
Bekijk bijlage 1814821
Been thereGordon, Gerard, Jeroen, René, Jan... Tsja, geeneen eigenlijk... Godzijdank.
Dit heb ik precies zo. Ook van '93 toevallig?Te veel toppers om op te noemen! Dat is het spijtige van pas meedraaien in het freakwereldje vanaf 2018/19. In die tijd was het budget ontoereikend om bijv. de legendarische boxen van Evo uit te proberen. Wat zou ik graag daarvoor terug in de tijd willen![]()
Oh ja die herinner ik me wel nu ik het weer zie. Verder was het logischerwijs verdrongen.Heb je toch wat gemist vroeger. Jammer Richardus, had prima op de fiets erbij gepast.
Zo juist zag ik bij de vroege editie van Shownieuws op SBS6 dat Gerard Joling een eigen vuurwerklijn krijgt. Het betreft een volwaardige lijn.
Wit\gouden Potjes en pijlen met gevleugelde namen zoals: maak me gek, om te gieren, ticket to the tropics, Ik heb er geen kracht meer voor enzovoorts zullen in het pakket zitten.
wie de importeur\maker is weet ik niet, evenmin weet ik iets over de uitwerking. Als er veel gouden en roze effecten in zitten zou me dat niet verbazen hahahaha
- RedBaron
- Reacties: 45
- Forum: Media archief 2007
Bekijk bijlage 1814821
Crazy minds think alikeBeen there
Bericht in topic 'Welke toppers heb jij nog nooit gehad?' https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/welke-toppers-heb-jij-nog-nooit-gehad.1800861/post-1888897
![]()
Nee ik ben zelfs van '01... en idd die single shots. Nog altijd sla ik mezelf voor m'n kop dat ik destijds niet de eccentric shots heb gehaald voor €12,50 per set. Al was het maar één setje...Dit heb ik precies zo. Ook van '93 toevallig?
Waar ik ook van baal is dat ik de 2" singleshots gemist heb.. anders had ik voorzeker heel wat doosjes gekocht en bewaard. Met name die van Evo/ Funke en Luypaers.
Overigens nog 1 bijna complete golden age liggen van evo. Gelukje dat ik die nog kan gaan ervaren wanneer de windkracht niet boven de 2 uitkomt.
Immortal gold, event 4 seasons