Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Afgelopen jaar waren er bij een paar winkels een paar potjes geleverd en gelijk dag 1 na uitladen alweer uitverkocht,en naleveringen daarvan kwamen niet meer :frusty:

Afgelopen jaar waren er bij een paar winkels een paar potjes geleverd en gelijk dag 1 na uitladen alweer uitverkocht,en naleveringen daarvan kwamen niet meer :frusty:
Geen idee waar je het over hebt, er zijn een paar winkels in DE met een goede reputatie. Zat Funke, Iskra en Argento te krijgen.

Mocht ie ze in NL zoeken was t bij voorbaat al kansloos..
Dat was me bekend,maar in B tot zover ernaast gegrepen en D afgelopen jaar voor het 1st geweest,en toen was het ook hopeloos.
Half D ervoor door rijden,voor 1-2 producten,dat gaat me wat ver,evenals al om 3uur s'nachts in je auto moeten stappen om ergens in verweggistan in de kou in de rij te gaan staan.

Dat was me bekend,maar in B tot zover ernaast gegrepen en D afgelopen jaar voor het 1st geweest,en toen was het ook hopeloos.
Half D ervoor door rijden,voor 1-2 producten,dat gaat me wat ver,evenals al om 3uur s'nachts in je auto moeten stappen om ergens in verweggistan in de kou in de rij te gaan staan.
Langenberg en Nord. Succes.

Bij de speciaalzaken is genoeg te krijgen, bij de supermarkten moet je niet zijn daarvoor.

Bij Zena in BE is wat Iskra te krijgen en tevens Funke maar onder het private label Luypaers.

Gordon, Gerard, Jeroen, René, Jan... Tsja, geeneen eigenlijk... Godzijdank.
Heb je toch wat gemist vroeger. Jammer Richardus, had prima op de fiets erbij gepast.

IMG_6388.jpeg

Heb je toch wat gemist vroeger. Jammer Richardus, had prima op de fiets erbij gepast.

Bekijk bijlage 1814821
Als je dat soort dingen op de markt zet is het niet zo gek dat je failliet gaat 🤣

Te veel toppers om op te noemen! Dat is het spijtige van pas meedraaien in het freakwereldje vanaf 2018/19. In die tijd was het budget ontoereikend om bijv. de legendarische boxen van Evo uit te proberen. Wat zou ik graag daarvoor terug in de tijd willen:cry:

Te veel toppers om op te noemen! Dat is het spijtige van pas meedraaien in het freakwereldje vanaf 2018/19. In die tijd was het budget ontoereikend om bijv. de legendarische boxen van Evo uit te proberen. Wat zou ik graag daarvoor terug in de tijd willen:cry:
Dit heb ik precies zo. Ook van '93 toevallig? :angel:
Waar ik ook van baal is dat ik de 2" singleshots gemist heb.. anders had ik voorzeker heel wat doosjes gekocht en bewaard. Met name die van Evo/ Funke en Luypaers.

Overigens nog 1 bijna complete golden age liggen van evo. Gelukje dat ik die nog kan gaan ervaren wanneer de windkracht niet boven de 2 uitkomt.

Bekijk bijlage 1814821
Oh ja die herinner ik me wel nu ik het weer zie. Verder was het logischerwijs verdrongen.

Dit heb ik precies zo. Ook van '93 toevallig? :angel:
Waar ik ook van baal is dat ik de 2" singleshots gemist heb.. anders had ik voorzeker heel wat doosjes gekocht en bewaard. Met name die van Evo/ Funke en Luypaers.

Overigens nog 1 bijna complete golden age liggen van evo. Gelukje dat ik die nog kan gaan ervaren wanneer de windkracht niet boven de 2 uitkomt.
Nee ik ben zelfs van '01... en idd die single shots. Nog altijd sla ik mezelf voor m'n kop dat ik destijds niet de eccentric shots heb gehaald voor €12,50 per set. Al was het maar één setje...

Gelukkig me wel vermaakt met een drietal junks, vlak voordat die in de ban gingen!

Back
Bovenaan