Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook nog nooit geschotenHet zal voor velen onvoorstelbaar zijn en ik krijg het amper getypt hier, maar ik heb nog nooit de Transbomber gehad....
Vorig jaar de 2 gehad.. Erg leuk ding!Ik zou graag nog eens een Springteufel 1 of 2 schieten.
Tevens is de Transbomber dit jaar voor het eerst in de collectie.
Dit jaar flink je best doen! Volgend jaar zit iedereen in die markt te roerenNog steeds de Funke Vivaldi... maar er is hoop, er is weer een Funke drop begonnen, waarschijnlijk de laatste van dit jaar met mogelijk de... Vivaldi. Een mens moet iets hebben om op te hopen hé![]()
Precies dit, ook voor mij eindelijk dit jaar en dan gaat die kooiloos worden.. kutzooiTransbomber... dit jaar voor het eerst. Zal het kooiloos wel weer helemaal niks zijn.
Deze stond ook heeeeelll hoog op mn lijst. Eindelijk komt die dit jaar in de collectie.Nog steeds aan het speuren naar een Dutch Protocol![]()
Lekker bezig en tikkeltje jaloers. Hopelijk duikt deze nog ergens op bij een winkel in Zuiden des Lands...Deze stond ook heeeeelll hoog op mn lijst. Eindelijk komt die dit jaar in de collectie.