Welke singleshot is het beste?

Ik koop mijn vuurwerk bij Vuurwerkbunker/Intratuin. Voorgaande jaren kocht ik altijd Thunder King Bulck Pack (50 stuks) van Broekhoff voor € 9,99 (CAT3). Deze wilde ik dit jaar weer kopen omdat ik hier zeer tevreden over was qua knal, een siereffect hadden ze nauwelijks. Klaarblijkelijk worden ze dit jaar niet aangeboden. Wel worden de volgende single shots aangeboden:

Thunder Kong Bulkpack (32 stuks) van Lesli voor € 12,99
Shock Attack Big Value Pack (50 stuks) van Wolff voor € 15,99

Defender Big Box (24 stuks) van Wolff voor € 17,99
Assorti Thunder King (24 stuks) van Broekhoff voor € 17,99

Mijn eerste vraag is: wat is qua knal het beste alternatief is voor de Thunder King Bulkpack die ik voorheen altijd had? Mijn tweede vraag is waarom de single shots duurder zijn geworden t.o.v. voorgaande jaren? Of is dat geen landelijke trend? Heeft het ermee te maken dat ze volgend jaar (mogelijk) verboden worden?

Ik ben benieuwd of jullie mij hiermee kunnen helpen!

Deze zijn bij sommige intratuin winkels nog wel te koop. Maar dan onder de naam Dragon Thunder. Ze zijn bijvoorbeeld nog wel te koop bij Intratuin Arnhem.

Voor mij blijft de beste tog wel de ghost king.
Enorm veel van weg geschoten al, en zal dat ook nog blijven doen.

Iedereen die van thunderkings/singleshots houdt, moet dit jaar flink inslaan met de bulkpacks. Aangezien ze volgend jaar de bulkpacks niet meer gaan verkopen.

Gewoon een karton halen ;)

En daar zit je dan met je 25kg thunderkings, als ze halverwege 2018 ook wettelijk verboden worden.
Zo ging het immers ook met de babypijltjes en romeinse kaarsen.

Volgend jaar wordt het waarschijnlijk bulkvepakkingen knalpijlen scoren.

Voor dit jaar zit ik vooral te twijfelen tussen de mad dog thundershocks en de thunderking van Katan. De mad dogs bevallen al jaren, maar ik kan me herinneren dat de tk van Katan ook goed hard is (toen ik die 4 jaar geleden had)

(En ik ga sowieso flashing thunder xl van vulcan proberen te scoren)

Voor dit jaar zit ik vooral te twijfelen tussen de mad dog thundershocks en de thunderking van Katan. De mad dogs bevallen al jaren, maar ik kan me herinneren dat de tk van Katan ook goed hard is (toen ik die 4 jaar geleden had)

(En ik ga sowieso flashing thunder xl van vulcan proberen te scoren)

Ik heb de Mad Dog Thunder Shocks nog nooit gehad. De Thunder Kings van Katan (per 4 verpakt) zijn erg goed. Als je de 2016 batch nog kan bemachtigen zit je zeker goed. Dit zijn de beste thunder kings die ik heb gehad.

Als men de knal en pijlen gaat verbieden volgend jaar, is het niet geheel onverstandig om een extra doos in te slaan

Back
Bovenaan