vuurwerkduiven
VWC lid
Ja joh na baby pijlen, romeinse kaarsen nu dit . En volgend jaar vinden ze weer wat anders
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook gehoord dat ze vanaf 2018 verboden worden.
Wordt het niet opgelegd, dan gaat de branche er wel vrijwillig in mee, als onderdeel van de safety deal"
Kan niets bevestigen voor dat het zeker is.
Maar ze zijn wel in onderhandeling.
Helaas
De Belangenvereniging Pyrotechniek Nederland, die de vuurwerkverkopers vertegenwoordigt, gaat onderzoeken of meer vuurwerk in de ban moet worden gedaan.
De BPN laat zich in de mottenballen leggen.![]()
bij singleshots kan ik me wel iets voorstellen. Je hoeft maar op youtube te kijken en je ziet wat er allemaal mee gedaan wordt. Het is jammer voor de goedwillende mensen, maar als al die minderjarigen er zulke idiote fratsen mee uithalen zou ik het niet vreemd vinden als ze er uit gaan.
bij singleshots kan ik me wel iets voorstellen. Je hoeft maar op youtube te kijken en je ziet wat er allemaal mee gedaan wordt. Het is jammer voor de goedwillende mensen, maar als al die minderjarigen er zulke idiote fratsen mee uithalen zou ik het niet vreemd vinden als ze er uit gaan.
Ik kwam nog een aantal dozen sick 6 met mine tegen bij het opruimen van de zolder, ik ben er wel enigzins overheen gegroeid maar toch wat van deze weggestookt, en bevielen prima.
Gaat dat verbod voor alle single shots gelden? Of alleen grote sier, thunderkings of wat?
Vooralsnog is er alleen een gerucht.....als wij weten dat dit echt zeker is, dan hoor je het hier ook op het forum.