Welke singleshot is het beste?

Ik heb de dragon thunders gekregen. Die thunder tube heb ik ook nog meegepakt, gaan verassend hard. Maar de die dragons gaan harder. Mis wel wat die doffe klap, maar niet verkeerd.
Ik heb de maddogs ipv de sniper gekregen... met sterren :rolleyes:

Heb binkies dragon thunders Asian thunder shock attacks en China red thunders . Zal morgen eens een shootout doen

Ik had de 2015 van Maddog met de sterren, knalde leuk, maar niet heel bijzonder.
Die kleintjes van Broekhoff (4 stuks in een doosje) gaan hier t hardst.

Even een snelle vraag, heb 1 grote single shot liggen van pangu waarvan 1 bombette los zit, ik kan hem heen en weer bewegen door de buis? Kan ik deze gewoon afsteken?

die kleine thundertubes nog 5 pakjes van meegenomen, maar gaan toch nog verrekte hard. Goede dingen. Knallen ook niet te laag zoals je bij die oude zag. Die maddogs zijn het gewoon niet.

Heb er drie getest.de maddog thundershock van cafferata,de Thunderking van Broekhoff en de shockmania van Wolff en de Decibull shocks,en vindt de laatste er wel bovenuit komen.

Ik heb gisteren 4 singleshots getest: Mad-Dog Thundershock, Bulkpack Thunderking Broekhoff, Sick 6 2014 versie en de Asian Thunder DeLuxe Bulkpack.

Van slechtst tot best:

4: Broekhoff Thunderking (Teleurstellend, terwijl velen hier op het forum positief waren en hem vergeleken met de Mad-Dog, Sick 6 etc, maar hij kwam niet eens in de buurt, de Jumbobox Thunderking van Rubro gaat nog harder en de Decibull Thunderpack schijnbaar ook)
3: Mad-Dog (close call met de Sick 6, maar toch iets zachter)
2: Sick 6 (iets harder dan de Mad-Dog + de mine en sier)
1: Asian Thunder (Knalde alle Thunderkings die ik tot nu toe heb gehad eruit, echt een topper)

sick 6 2 jaar gedroogt mooie klap silver red zeer dof en hard.
thunderking bulkpack voordelig klein mooi ti boeket en goed hard een budget topper.
red basterds wisselend 1 hard en laag ander hoog en zacht

Thunded smokes gingen bij mij loeihard. Soms wel wat gevaarlijk met bombettes die knapte op de terugweg naar beneden :p

Tunderking van Rubro (rode) verruit het hardst van de thunderking en thunder Queen van pyromeister. Thunderking van katan (2014)komt ook niet in de buurt

Back
Bovenaan