Welke singleshot is het beste?

Wat zeggen jullie van deze overigens?

Ik hoor een hoop echo, maar ook een mooie knal. Vergeleken met de rest wel een beetje schel volgens mij.

Ik ga voor deze 2:
http://wenumwiesel-robinhood.vuurwerk.expert/artikel/thunderking-mega-deal-50-stuks
en
https://www.vuurwerktoppers.nl/hmk/product/thunder-shock-bulk/

Daar zal ik wel genoeg aan hebben, normaal koop ik er maar 24. Maar voor het 1 januari is zijn ze altijd al op. >.< Ik haal ze pas de 31e op, ik kan dan nog wel feedback geven, maar niet snel genoeg om andere mensen te helpen met info. :sad:

Cheers.

Die maddog is zeker niet verkeerd, maar ook niks bijzonders. Zit idd wat schelheid in. Voor mij hoe minder schel hoe beter en die broekhofjes lijken dat doffe te hebben.

De mad dog thundershocks zijn naar mijn mening onwijs goede single shots!
Er waren vorig jaar 2 versies, eentje met rood/groene peony die gewoon goed was, daarnaast had je ze met een ti boeket, deze knalden alles er keihard uit.
Ik heb ze vergeleken met de flashing thunder xl en de thunderkings van katan. Beiden zijn in de afgelopen jaren consistent goede thunderkings geweest, maar die ti thundershock was veel harder.
Ik had dat jaar trouwens ook de epic shocks, a/t silver en red, de decibulls, shockmania en die.. in die rode verpakking met vlammen erop van vuurwerktotaal. Dezen deden het allen slechter dan de flashing thunder xl, thunderking Katan en beiden versies van de mad dog thundershock.

Binnenkort zal ik de vergelijkingsvideo uploaden.

Ik ben erg benieuwd of ik goede keuzes heb gemaakt. Sowieso een goede keuze om dit forum te betreden en om meer informatie te zoeken. Afgelopen jaren was het vaak prut singleshots.

Thanks voor alle info mensen! ;)

De mad dog thundershocks zijn naar mijn mening onwijs goede single shots!
Er waren vorig jaar 2 versies, eentje met rood/groene peony die gewoon goed was, daarnaast had je ze met een ti boeket, deze knalden alles er keihard uit.
Ik heb ze vergeleken met de flashing thunder xl en de thunderkings van katan. Beiden zijn in de afgelopen jaren consistent goede thunderkings geweest

?? Daar ben ik het totaal mee oneens. De Thunderking van Katan wás altijd een beregoeie single-shot, tot (ik meen) 2014. Toen is hij vanaf een andere fabriek geimporteerd. Hierdoor knalde hij significant zachter... :cry:

?? Daar ben ik het totaal mee oneens. De Thunderking van Katan wás altijd een beregoeie single-shot, tot (ik meen) 2014. Toen is hij vanaf een andere fabriek geimporteerd. Hierdoor knalde hij significant zachter... :cry:

Oh, dat had ik even gemist :3 Maarja, die van mij kwamen uit 2013, toen ze dus nog goed waren :P

Dank voor de snelle reactie. Heb je deze vergeleken met anderen en zo ja welke en wat kun je vertellen over een ranglijstje van hard/dof naar zacht/schel?

Weet iemand hoe deze in vergelijking met de Mad Dog Thunder Shock is (vooral de vergelijking van 2015/2016 ivm de mindere productie van de Royal)

Dank voor de snelle reactie. Heb je deze vergeleken met anderen en zo ja welke en wat kun je vertellen over een ranglijstje van hard/dof naar zacht/schel?

Weet iemand hoe deze in vergelijking met de Mad Dog Thunder Shock is (vooral de vergelijking van 2015/2016 ivm de mindere productie van de Royal)

Knalt ongeveer even hard als de mad dog versie van 2015 de 2014 versie van mad dog knalt wel harder. Thunderking jumbobox 2015 knalt zachter

Nogmaals bedankt voor de sneller reactie. Dan zou ik nog wel graag willen weten van iemand die een grote vergelijking heeft gedaan: welke van alle -niet special- thunderkings (dus gewoon met knal, een paar sterren of TI boeketje en dus niet met sier o.i.d. met andere woorden, die in die goedkopere prijsrange valt haha) is het beste.
Ikzelf heb dit jaar de keuze uit:
-Sick6,
-Mad Dog Thunder Shock
-Royal Knockdown
-Asian Thunder silver/black
-Red Bastards
-Broekhoff Thunderking
-Katan Thunderking
-Rubro King of Thunder (die rode thunderkings
-Decibull Thunderbox

Waar kan ik het beste voor gaan en welke zijn afraders (aan en afraders mogen ook producten zijn die niet in deze lijst staan, maar wel aan de prijsrange voldoen).

Ik heb dit jaar 108 maddog bulkpack en 250 broekhof thunderking megadeal bestelt
Beide goede keuze. Bij broekhof moet je volgens mij wel dat megadeal bulkpack hebben. die doosjes per 4 zijn volgenmij anders en knallen minder heb ik gehoord.

Ik heb dit jaar 108 maddog bulkpack en 250 broekhof thunderking megadeal bestelt
Beide goede keuze. Bij broekhof moet je volgens mij wel dat megadeal bulkpack hebben. die doosjes per 4 zijn volgenmij anders en knallen minder heb ik gehoord.

Klopt je moet de Bullpack hebben.
Ik heb dit jaar

2x Bullpack maddog
2x Bullpack broekhoff
1x red basterd als test

Back
Bovenaan