Welke singleshot is het beste?

Heb nog 1 doosje Thunderkings van Pyropower/broekhof inmiddels old school.Was dat niet 1 van de eerste Single shots die je kon kopen?
Vind zelf de Thunderking 2.0 er goed vanaf komen.

Sick 6 van Vuurwerktotaal zijn ook erg lekker. Tevens heb ik ieder jaar ook weer de Rode Thunderkings van Rubro (worden ook wel King of Thunder genoemd volgens mij) en die doen het ook erg goed voor mijn gevoel.

Ik kan dit jaar aan de China Red Red Basterds komen, de Katan Thunderking, de Broekhoff Thunderking bulk en de Mad Dog Thunder shok bulk. Met welke zou ik gelijkwaardig of beter uitkomen dan de Sick 6 of King of Thunder?

Mocht er geen gelijk of beter zijn, hoor ik dat ook graag, dan houdt ik het bij de sick 6 en King of Thunder, die hebben mij tot op heden nog niet teleurgesteld.

Broekhof thundertube bulk is vorig jaar vernieuwd en schijnt harder te gaan dan de madog thundershok zeggen meerde mensen op youtube. Bijkomend voordeel is dat ze extreem goedkoop zijn.

Zijn dat die hele kleintjes?

Jep! De dragon thunders van intratuin vorig jaar. Dikke saluteknal zonder sier. Deze mini's knalden tot mijn verbazing echt alles eruit! Ik kreeg meerdere keren wanneer ik ze afstak de vraag 'wow, wat was dat?' Hopelijk zijn ze dit jaar hetzelfde, al ben ik bang van niet. Ik heb de gok genomen bij Intratuin Veghel. 600 stuks voor 120 euro. :D

Jep! De dragon thunders van intratuin vorig jaar. Dikke saluteknal zonder sier. Deze mini's knalden tot mijn verbazing echt alles eruit! Ik kreeg meerdere keren wanneer ik ze afstak de vraag 'wow, wat was dat?' Hopelijk zijn ze dit jaar hetzelfde, al ben ik bang van niet. Ik heb de gok genomen bij Intratuin Veghel. 600 stuks voor 120 euro. :D

Dat is een scherpe prijs... gokje waardig.
Hier verkopen ze alleen de red basterds.

Vreemde is dat de 50 bulk minder kruitinhoud hebben dan de thunderkings verpakt per 4.
Toch schijnen die bulk harder te gaan?

Ik ga dit jaar proberen veel verschillende single shots te halen op de losse verkoopdagen. Ik zou hier van een vergelijking video van maken.

Ik ga dit jaar proberen veel verschillende single shots te halen op de losse verkoopdagen. Ik zou hier van een vergelijking video van maken.

Goed plan arviidd! Vergelijkingsvideo's zijn altijd top, daar er veel soorten singleshots op de markt zijn met verschil in kwaliteit en knal!

Moet je doen Arvid! :D Probeer dan wel die van mij te overtreffen :wink:
Even mijn film weer terug naar voren halen voor dit jaar.

Hier is 'ie dan!

De grote single shot vergelijking!

Afgelopen jaarwisseling hebben we met een groep liefhebbers een prachtige vergelijking gemaakt van maar liefst 18 verschillende single shots. Deze hebben we allemaal achter elkaar afgestoken. Steeds twee stuks om zo tot een eerlijke vergelijking te komen. Eindelijk kunnen we eens écht bepalen wat nou de hardste en beste is!

In HD het mooist!
De volgende single shots komen op volgorde voorbij:
Royal - Knock Down 2013
Lesli - Knockout
Rubro - Thunderking XXL Gold Selection
Katan - Thunderking
Marijn - Binkie 2013
Marijn - Binkie 2008
Marijn - Binkie 2010
Cafferata - Maddog Thunder Shock 2013
Original - Riot Herlat
Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal) - Sick 6 2012
Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal) - Sick 6 2013
Lesli - Thunderking Max 2012
Wolff - Rebel 2011
GBV - Asian Thunder
Katan - Whistle Thunder Queen
Rubro - Thunderking Jumbo Box 2012
Broekhoff - Thunderking 2.0 2012
Royal - Thunder Smoke 2012

@ Darksoul, blijft een mooi filmpje! Jammer dat alle singleshot van toen of aangepast of verdwenen zijn. Helaas zijn er net zoals de knalcakes niet veel goede meer op de markt.. ik heb nog een paar pakjes Thunderking 2.0 besteld waar ik erg zuinig mee ga doen. Die zien er op het oog al geweldig en kwalitatief uit. En qua knal moet het ook goed wezen! Ik ga het mee maken met oud en nieuw.

Back
Bovenaan