Welke singleshot is het beste?

Hey iedereen,
Ik kan dit jaar kiezen uit de volgende thunderkings:
Shockmania (classic), 14.95 voor 50 stuks = 0.299 pstk
Epic shocks (mad dog), 0.99 voor 4 stuks = 0.25 pstk
thundershock (mad dog),34.95 voor 108 stuks = 0.326 pstk

Boeket maakt me echt geen ene reet uit, het gaat me puur om de knal, welke zal ik kopen?

Btw vorig jaar had ik de thundershock xl's van schuurmans, de thunderking van katan en de thunderking van thunderkingdom. Als een van jullie een vergelijking kan maken van de keuzes die ik nu heb vergeleken met die van vorig jaar zou dat leuk zijn

Hey iedereen,
Ik kan dit jaar kiezen uit de volgende thunderkings:
Shockmania (classic), 14.95 voor 50 stuks = 0.299 pstk
Epic shocks (mad dog), 0.99 voor 4 stuks = 0.25 pstk
thundershock (mad dog),34.95 voor 108 stuks = 0.326 pstk

Boeket maakt me echt geen ene reet uit, het gaat me puur om de knal, welke zal ik kopen?

Btw vorig jaar had ik de thundershock xl's van schuurmans, de thunderking van katan en de thunderking van thunderkingdom. Als een van jullie een vergelijking kan maken van de keuzes die ik nu heb vergeleken met die van vorig jaar zou dat leuk zijn

De Epic Shocks zijn nieuw, niemand weet hier dus nog iets over qua knal.
De Thundershock van Mad-Dog is best goed, schijnt een goede knal te hebben.

Shockmania heb ik zelf een keer gehoord, flinke klap geeft die. Zou een mix maken van Epic Shocks en de Shockmania.

Oke ik kan dus ook nog asian thunders red/silver kopen voor 5,50 per 24 stuks. Zijn die goed? (nogmaals, boeket boeit me dus echt helemaal niks)

De knal van de Asian Thunder Silver & Red is iets minder dan die van de gewone Asian Thunders. Persoonlijk vind ik ze prima.

zijn ze het waard om voor om te rijden of kan ik beter gewoon voor de shockmania gaan? (epic shock word m waarschijnlijk niet aangezien dat het enige product van die site is dat ik wil kopen :P)

Hier is 'ie dan!

De grote single shot vergelijking!

Afgelopen jaarwisseling hebben we met een groep liefhebbers een prachtige vergelijking gemaakt van maar liefst 18 verschillende single shots. Deze hebben we allemaal achter elkaar afgestoken. Steeds twee stuks om zo tot een eerlijke vergelijking te komen. Eindelijk kunnen we eens écht bepalen wat nou de hardste en beste is!

In HD het mooist!
De volgende single shots komen op volgorde voorbij:
Royal - Knock Down 2013
Lesli - Knockout
Rubro - Thunderking XXL Gold Selection
Katan - Thunderking
Marijn - Binkie 2013
Marijn - Binkie 2008
Marijn - Binkie 2010
Cafferata - Maddog Thunder Shock 2013
Original - Riot Herlat
Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal) - Sick 6 2012
Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal) - Sick 6 2013
Lesli - Thunderking Max 2012
Wolff - Rebel 2011
GBV - Asian Thunder
Katan - Whistle Thunder Queen
Rubro - Thunderking Jumbo Box 2012
Broekhoff - Thunderking 2.0 2012
Royal - Thunder Smoke 2012

eigenlijk hadden jullie er van allemaal ook een ondersteboven moeten zetten, het is dan wel niet super veilig maar dan kan je wel beter de knal vergelijken, want als de ene 40m hoog gaat en de ander 20, dan scheelt dat nogal

Waarom zouden we niet gewoon het vuurwerk gebruiken zoals het moet? Gewoon op de grond zetten zodat het in de lucht kan schieten waarmee je het goede voorbeeld geeft aan anderen en eventuele gevaarlijke situaties voorkomt. Als je het omgekeerd neer zet, er ligt een steentje naast, de bombette knalt, steentje komt tegen iemand aan / oog, dan mag je de rest van je leven gaat betalen plus haal je het nieuws en is er nog meer voedsel voor mensen om tegen het vuurwerk te zijn. Ja, ik besef dat de kans dat dit gebeurt klein is, maar de kans is er en zoals iedereen weet zit een ongeluk in een klein hoekje.

Het is juist fijn om de producten te testen zoals het hier is gegaan omdat dit de wijze is waarop ze gebruikt dienen te worden. Omdat er dan een aantal hoger / lager knallen is dan juist fijn om te weten. Ik zeg, top en bedankt heren!

Waarom zouden we niet gewoon het vuurwerk gebruiken zoals het moet? Gewoon op de grond zetten zodat het in de lucht kan schieten waarmee je het goede voorbeeld geeft aan anderen en eventuele gevaarlijke situaties voorkomt. Als je het omgekeerd neer zet, er ligt een steentje naast, de bombette knalt, steentje komt tegen iemand aan / oog, dan mag je de rest van je leven gaat betalen plus haal je het nieuws en is er nog meer voedsel voor mensen om tegen het vuurwerk te zijn. Ja, ik besef dat de kans dat dit gebeurt klein is, maar de kans is er en zoals iedereen weet zit een ongeluk in een klein hoekje.

Het is juist fijn om de producten te testen zoals het hier is gegaan omdat dit de wijze is waarop ze gebruikt dienen te worden. Omdat er dan een aantal hoger / lager knallen is dan juist fijn om te weten. Ik zeg, top en bedankt heren!

Ik ben het met je eens, maar het is nou eenmaal zo dat velen die dit forum gebruiken hun thunderkings echt niet afsteken zoals het hoort, het zou daarom best wat toevoegen om het ook op de grond te testen. Als echter de filmmakers zich daar niet veilig bij voelen dan snap ik natuurlijk volkomen waarom ze het niet gedaan hebben.

Leuk filmpje! Er lijkt gewoon een tweedeling te zijn tussen de singleshots: matig en goed. Als ik kijk naar de huidige markt lijkt de meeste importeurs een vrij goede singleshot in het assortiment te hebben. Bepalend is dan de prijs waarmee sommige importeurs zich onderscheiden, alhoewel die verschillen ook kleiner worden.

Thanks for sharing!

Hi guys, even snel een vraagje. Ik ben van plan om dit jaar een karton Thunderkings (Katan) the bestellen. Maar; ik heb ook de optie om dezelfde hoeveelheid detonaters te bestellen. Hij gaat mij hier puur om de knal, zelf heb ik geen ervaring met beide dus ik zou graag horen welke het hardste knalt.

Alvast dank.

Back
Bovenaan