Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hey iedereen,
Ik kan dit jaar kiezen uit de volgende thunderkings:
Shockmania (classic), 14.95 voor 50 stuks = 0.299 pstk
Epic shocks (mad dog), 0.99 voor 4 stuks = 0.25 pstk
thundershock (mad dog),34.95 voor 108 stuks = 0.326 pstk
Boeket maakt me echt geen ene reet uit, het gaat me puur om de knal, welke zal ik kopen?
Btw vorig jaar had ik de thundershock xl's van schuurmans, de thunderking van katan en de thunderking van thunderkingdom. Als een van jullie een vergelijking kan maken van de keuzes die ik nu heb vergeleken met die van vorig jaar zou dat leuk zijn
De knal van de Asian Thunder Silver & Red is iets minder dan die van de gewone Asian Thunders. Persoonlijk vind ik ze prima.
De knal van de Asian Thunder Silver & Red is iets minder dan die van de gewone Asian Thunders. Persoonlijk vind ik ze prima.
Waarom zouden we niet gewoon het vuurwerk gebruiken zoals het moet? Gewoon op de grond zetten zodat het in de lucht kan schieten waarmee je het goede voorbeeld geeft aan anderen en eventuele gevaarlijke situaties voorkomt. Als je het omgekeerd neer zet, er ligt een steentje naast, de bombette knalt, steentje komt tegen iemand aan / oog, dan mag je de rest van je leven gaat betalen plus haal je het nieuws en is er nog meer voedsel voor mensen om tegen het vuurwerk te zijn. Ja, ik besef dat de kans dat dit gebeurt klein is, maar de kans is er en zoals iedereen weet zit een ongeluk in een klein hoekje.
Het is juist fijn om de producten te testen zoals het hier is gegaan omdat dit de wijze is waarop ze gebruikt dienen te worden. Omdat er dan een aantal hoger / lager knallen is dan juist fijn om te weten. Ik zeg, top en bedankt heren!