Welke singleshot is het beste?

Binkies zijn in verhouding beter,
Heeft niemand vergelijkingsvideo's van sick6, afthershock, choeêt, binkie's, asian thunders en flower thunder?

Hmmmm...Okee, hoe bedoel je in verhouding beter dan?
Ik ging vandaag na vragen aan me vrienden, en die vinden weer Asian beter -.-

heb het over Asian Thunderkings & Binkie van Marijn.

Qua knal ontlopen de Binkie en de Asian Thunder elkaar niet zo veel. Waarschijnlijk, maar dat is niet zeker, knalt de Binkie een klein beetje harder. Maar de Asian Thunder heeft een mooier sierboeket.

Heb dit jaar een stapel van Katan. De gewone en de whistling variant. kijken of mijn kinderen en ik deze ook zo goed vinden. Vorig jaar die van Rubro gehad (rode en niet dat iele ding van hun). Die knallen ook best hard. Komen waarschijnlijk ook nog de thunderking 2.0 van broekhoff en die nieuwe van Royal bij.

Mits Katan niets verandert heeft zullen je kinderen en jij er niet teleurgesteld over zijn. Ze gaan heerlijk, vooral de Whistling TQ is een leuke, lekkere fluit en heerlijke knal. Veel plezier gaan jullie ervan hebben:).

wouw mooie video man! De binkie is wel duidelijk harder! Ik ga denk toch maar voor de Binkie i.p.v. de Asian Thunder.

Dit word me lijstje nu :) best wel tevreden:

-10x Binkie van marijn (6 stuks).
- 1x Aansteeklont (5 stuks).
- 3x Xtreme Cracker (200 stuks).
- 3x Wondertol Doos (20 stuks).
- 1x Moontravellers.
- 1x Fluitpijl.
- 2x Black Dragon Fury.
- 1x Diciembre.
- 1x Black Dragon Thunder.

Totaal prijs: €53,22 :D

Voor mij de Binkies heb in de loop der tijd een aantal verschillende gehad maar ik vind de binkies nog altijd het beste

Als je kijkt naar prijs/knal is de binkie beter.
Ik heb voor 2.25 een pakje met 6 detonators gekocht, hoe gaan die?

heb de detonators vrijwel elk jaar, in mijn opzicht hebben ze een mooie harde knal met een mooie tail. maar moe wel zeggen dat ik niet veel thunderkings getest heb maar dei ik gehoord heb zijn allemaal zachter dan de detonators. (thunderking rubro zowel rood en superbox, monsters, schuurmans en bonfirworks)

De knockout stelt dus eigenlijk vrij weinig voor in verhouding qua knal, als ik het zo hoor? Vrij jammer, anders zou ik die aanbieding wel gaan halen :x

Op de opname komt die van wolff er niet zo duidelijk uit, maar hoe klinkt die in het echt?
Als laatste: iemand ervaring met de Chooet mega shocks? Denk dat ik voor een combinatie van die en de sick6 ga, mits die van wolff niet zo goed zijn.

Al allerlaatste vraagje: iemand die weet waar je de gewone TK van pyropower nog kan halen? En de pyro king (geen idee van wie)?

De knockout stelt dus eigenlijk vrij weinig voor in verhouding qua knal, als ik het zo hoor? Vrij jammer, anders zou ik die aanbieding wel gaan halen :x

Op de opname komt die van wolff er niet zo duidelijk uit, maar hoe klinkt die in het echt?
Als laatste: iemand ervaring met de Chooet mega shocks? Denk dat ik voor een combinatie van die en de sick6 ga, mits die van wolff niet zo goed zijn.

Al allerlaatste vraagje: iemand die weet waar je de gewone TK van pyropower nog kan halen? En de pyro king (geen idee van wie)?

enigste wat ik me van de choet kan herinneren is dat er een mooie grote mine bij zat, maar knal kan ik me niet meer zo goed voor de geest halen.

Sinds vorig jaar, tenminste als je voor de knal gaat de tk 2.0 van broekhoff, deze was echt top. Ik heb hem vergeleken met de at, thundershock en de skock van wolff en deze was echt beter als de rest. En zeker beter als zijn voorganger.

Asian Thunder, sowieso.
Dat zijn denk ik wel een van de hardstre welke te krijgen zijn.

Die van de halfords zijn trouwens ook erg goed, denk nog wel harder dan de asian thunder!

Back
Bovenaan