Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben momenteel een onderzoek aan het afronden naar kruitmassa's in minstens dertien verschillende single shots, met een redelijk wetenschappelijke benadering. Een groot aantal single shots heb ik opengehaald en zeer nauwkeurig gewogen en gemeten, om zo een objectieve bepaling aan de kruitgewichten te kunnen doen. Het beantwoorden van de vraag welke single shot de beste is, is een onmogelijke opgave omdat daar veel meer factoren dan kruitgewichten bij komen kijken zoals prijs, effect, volume, betrouwbaarheid en beschikbaarheid. Desondanks geeft mijn onderzoek zeer goede informatie over de gebruikte hoeveelheid flash (al dan niet in relatie tot het volume van de knal), afwijkingen in totale kruitinhoud t.o.v. wat er op het label staat, en de constructie van vuurwerk. Ik heb al een aantal erg leuke bevindingen gedaan
Binnenkort publiceer ik mijn onderzoek hier op VWC en plaats ik een link in dit topic.
Superbedankt voor je zeer informatieve topic!
Nu snapt gelijk iedereen waarom Sick6 mijn no1 isBAMM
redeneer je mening is, ik ben er benieuwt naar, waarom het jou nummer 1 is?
Kan ik wel beamen, namelijk doordat deze single shot een mooie mine heeft en een heel goede knal. Gewoon veel waar voor je geld (ze zijn namelijk ook vrij goedkoop).
Mijn (huidige) top 3, ontstaan uit de laatste twee jaarwisselingen:
1. Sick6 (beste prijs/kwaliteit+mine)
redeneer je mening is, ik ben er benieuwt naar, waarom het jou nummer 1 is?
Prijs/kwaliteit verhouding![]()
Nieuw dit jaar de asian valk Thunderking
Ivm met het 80 jarig bestaan hoort er ook een verpakking van 80 stuks bij
Ook leverbaar per 6 stuks
en natuurlijk voor een knalprijs
Nieuw dit jaar de asian valk Thunderking
Ivm met het 80 jarig bestaan hoort er ook een verpakking van 80 stuks bij
Ook leverbaar per 6 stuks
en natuurlijk voor een knalprijs