Welke singleshot is het beste?

Bedankt voor jullie reacties! :)

Ik ben dit jaar van plan meerdere verschillende soorten thunderkings te kopen (en te testen), dus jullie horen in dit topic vast nog van mij :)

Ik vind de budget singelshots van katan het beste.
Ze zijn goedkoop. (Vorrig jaar bij orthen geloof ik 40st voor 9.95)
Zijn klein en compact.
Gaan lekker hard en niet te hoog.
En de knal bestaat enkel uit een zuivere titaan boeketje.

Mijn (huidige) top 3, ontstaan uit de laatste twee jaarwisselingen:

1. Sick6 (beste prijs/kwaliteit+mine)
2. Whistling Thunderqueen (mooie fluit+knal)
3. Black Smoke Shock (puur voor de rooktail)

Ik ben momenteel een onderzoek aan het afronden naar kruitmassa's in minstens dertien verschillende single shots, met een redelijk wetenschappelijke benadering. Een groot aantal single shots heb ik opengehaald en zeer nauwkeurig gewogen en gemeten, om zo een objectieve bepaling aan de kruitgewichten te kunnen doen. Het beantwoorden van de vraag welke single shot de beste is, is een onmogelijke opgave omdat daar veel meer factoren dan kruitgewichten bij komen kijken zoals prijs, effect, volume, betrouwbaarheid en beschikbaarheid. Desondanks geeft mijn onderzoek zeer goede informatie over de gebruikte hoeveelheid flash (al dan niet in relatie tot het volume van de knal), afwijkingen in totale kruitinhoud t.o.v. wat er op het label staat, en de constructie van vuurwerk. Ik heb al een aantal erg leuke bevindingen gedaan :)
Binnenkort publiceer ik mijn onderzoek hier op VWC en plaats ik een link in dit topic.

Schiet maar eens op.:p
Ik wist al van je onderzoek en ben dan ook zeer nieuwsgierig.

Ik ben momenteel een onderzoek aan het afronden naar kruitmassa's in minstens dertien verschillende single shots, met een redelijk wetenschappelijke benadering. Een groot aantal single shots heb ik opengehaald en zeer nauwkeurig gewogen en gemeten, om zo een objectieve bepaling aan de kruitgewichten te kunnen doen. Het beantwoorden van de vraag welke single shot de beste is, is een onmogelijke opgave omdat daar veel meer factoren dan kruitgewichten bij komen kijken zoals prijs, effect, volume, betrouwbaarheid en beschikbaarheid. Desondanks geeft mijn onderzoek zeer goede informatie over de gebruikte hoeveelheid flash (al dan niet in relatie tot het volume van de knal), afwijkingen in totale kruitinhoud t.o.v. wat er op het label staat, en de constructie van vuurwerk. Ik heb al een aantal erg leuke bevindingen gedaan :)
Binnenkort publiceer ik mijn onderzoek hier op VWC en plaats ik een link in dit topic.

Ik heb zojuist mijn onderzoek op het forum geplaats! Je kunt de details lezen in dit topic.

Nieuw dit jaar de asian valk Thunderking
Ivm met het 80 jarig bestaan hoort er ook een verpakking van 80 stuks bij
Ook leverbaar per 6 stuks
en natuurlijk voor een knalprijs

Back
Bovenaan