Welke singleshot is het beste?

Thunder king pyro shopper, aangezien dat gewoon een omlabeling van de thunderking basic is, en hij gaat dus duidelijk een stuk(je) harder dan de shock (zelf getest)

Thunderking meter vind ik persoonlijk het mooist, ook met multicolor erbij en in een mooie meterverpakking:D

Flowerthunder zijn het goedkoopst (6 euro voor 18 stuks)
en het hardst (dat is mijn mening)
Maar aisan thunder vindt ik het mooist maar deze zijn wel wat duurder.
Zelf vind ik shock hetzelfde als flowerthunder maar deze zijn wel duurder.
Thunderking vindt ik zelf erg tegenvallen.

Wie is er bekend met de flashing thunder van Beko?
Hoe zijn die vergeleken met die binkie en asianthunder?

Deze heb ik nog nooit gehad. Wel kan ik vertellen dat ik de asian thunders en binkie de beste burst heb vinden. Boeketje is leuk bij de asian maar het gaat mij vooral om de knal.

Voor de mensen die zeggen dat ze last hebben van weigeraars wanneer ze de single shot op de kop zetten.. Daar zijn ze toch ook niet voor!? :rolleyes:

Ikzelf ben helemaal weg van de thunderking meter van pyrostar. De boeketten zijn gewoon goed voor zo'n kleine singleshot (voor die goedkope prijs dan...) Bij mijn dealer altijd 9,95. Niet een hele harde knal, maar ben toch meer van de sier!

En wat ook leuk is om ze met quikfuse bijv. in fanshape door te lonten!

Ikzelf ben helemaal weg van de thunderking meter van pyrostar. De boeketten zijn gewoon goed voor zo'n kleine singleshot (voor die goedkope prijs dan...) Bij mijn dealer altijd 9,95. Niet een hele harde knal, maar ben toch meer van de sier!

En wat ook leuk is om ze met quikfuse bijv. in fanshape door te lonten!

Als jij ze in fanshape wil doorlonten zou ik maaar geen quickfuse gebruiken want dan is alles meteen tegelijk weg:P

Mijn mening naar de beste singleshot van nederland is:de binkie's,en asian thunder:),kwa prijs zou ik voor de thunderking basic gaan(24 stuks €7,50)

Als jij ze in fanshape wil doorlonten zou ik maaar geen quickfuse gebruiken want dan is alles meteen tegelijk weg:P

Heb je helemaal gelijk in!! Ik heb mijn berichtje iets te snel getypt zonder na te denken haha. Ik bedoel natuurlijk een redelijk snelle lont... maarja alles in eenkeer de lucht in is ook laggen;-)

ik heb ook een vraagje is het veilig ( niet voor de personen want die letten wel goed op waar ik bij ben ) om een single shot onder een ding te zetten dat deels van hout is en best laag want op zen kop kan ie omvallen maar als ik het zo zou doen knalt ie tog op de grond

Back
Bovenaan