Welke singleshot is het beste?

Op nummer 1. zeker weten de Binkie. Daarna zijn het denk ik de Asian Thunders. Daaronder zijn velen wel gelijk aan elkaar.

De topper van dit jaar worden de monsters

Beste Reva,

Alweer een uitspraak die nergens over gaat, ik denk dat 90% procent van je posts zo zijn.
Leg je bericht eens uit, hoe kan je weten dat de monsters toppers gaan worden? Ervaringen? Filmpjes?

Vanuit betrouwbare bronnen weet ik dat Rubro deze nog niet binnen heeft, ook een goede film is hiervan nog niet beschikbaar. Kunnen we hierdus uit op maken dat je zomaar wat roept en meneer de deskundige probeert uit te hangen?

Wordt trouwens sowieso erg moe van al die nutteloze uitspraken en opvattingen die je overal plaatst. Stop hier mee aub! :frusty:

Over de Monsters, label is top en de verwachtingen zijn goed. Ik verwacht er veel van, maar voor dat ik ga roepen dat het toppers zijn wil ik ze uiteraard eerst live mee hebben gemaakt. Verder verwacht ik dit jaar veel van de thunderking die Katan op de markt gaat brengen!

Voor mij de Binkie. Maar we moeten op zoek naar iets andres. Er komen veel nieuwe Single Shots op de markt. Ben benieuwd wat de nieuwe topper gaat worden.

Flower Thunder project (Oudjaarsdag)

Flower Thunder project (Oudjaarsdag)

Hier een filmpje van een klein project met Flower Thunders, dit verliep niet helemaal soepel. Maarja....

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Update 23-10:

2 nieuwe single shots toegevoegd.
Kan een mod misschien de titel van het topic veranderen naar indextopic single shots?

Laatst bewerkt:
Ik mis de Pyro Shopper Thunderking nog:
Artikelnummer: 202
Artikelnaam: Thunder King
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 1,99

Zit er aan te denken om een single shot projectjes te maken van circa 25 stuks met grotere mortiertjes. Ik denk dan aan de Nachtkraker en Snelle Jelle van Marijn en de Big shot van Rubro. Deze springen in mijn ogen er echt uit. Denken mensen hier anders over? Of heeft iemand nog een goede aanvulling?

Ik houd je niet tegen, maar het kost een Godsvermogen. Zie ik er persoonlijk niet aan af. Belgische cakes tot 25 gram per schot komen ook ongeveer tot datzelfde kaliber...ook in Duitsland zitten ze nu boven de 15 gram per schot, waardoor grote boeketten mogelijk zijn.

Back
Bovenaan