Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb afgelopen jaar de binkie,asian thunder/flashing thunder, thunder king gewoon en de 'budget'thunderking gehad(Beide broekhoff). Hiervan was binkie duidelijk het hardste! De flashing thunder (wat dus een omlabeling van asian thunder is, deze is namelijk van weco) was hierna toch wel de meest in de buurt komende single shot. De slechtste was de budget thunderking, maar wel te verwachten met een prijs van 7,50 voor 24. En ook deze knalden opzich nog aardig. De gewone thunderking is de middenmoot en vind ik sinds dit jaar toch te duur om te kopen aangezien de flashing thunders het overtreffen.
Hierbij mijn ervaring!
De thunder king is aan gepast zoals ik op vele filmpjes heb gezien.
Over de knal... zijn de meningen verschillend.
iemand deze gehad?
En worden ze ook zo in BE verkocht?
iemand ervaring met de thunderking van herlat?
Heb vernomen dat deze nu is verbetert en een ti-boeketje heeft!
kon het juiste toppic niet vinden.
iemand ?
iemand ervaring met de thunderking van herlat?
Heb vernomen dat deze nu is verbetert en een ti-boeketje heeft!
kon het juiste toppic niet vinden.
iemand ?
Zoals al bevestigd is hebben ze inderdaad een ti-boeketje heb toevallig nog een leuk filmpje (helaas met iphone4 gefilmd) waarin een reeks van verschillende single shots de lucht in gaan, zie hier:
nog nooit een Binkie gezien, iedereen is er wel positief over.. maar ik vind het ook wel leuk als er een klein boeketje inzit. Dat zit in de Binkie niet volgens mij..
Ik had deze al op AVP gepost, misschien hebben jullie er ook wat aan:
Naam: Thunderking, Asian Thunder, Knockout, Lord of Thunder, Airbomb, Shock etc. Merk: Diverse merken Aantal in doosje: meestal 6 Aantal slof in karton: verschilt per soort. Prijs: vanaf 2 tot 20 euro Aantal gram: max. 50 gram voor de grote exemplaren. Importeur: Diverse Verkoop punten: Vrijwel elke importeur heeft zijn eigen single shots.
Product info:
Voorgemonteerde single shot mortiertjes (eigenlijk een kleine shell) met soms een stevige burstknal en sier effect. Bij sommige ligt de nadruk op de knal, bij andere weer op het effect.
In Nederland is de maximale diameter 2inch (50mm) en mag het totaal maximaal 50 gram sas bevatten.
Naam: Thunder King Effect: Rood en Groene mortier. Goed harde burst knal met een rood of groen boeket effectje. Verpakking: 6 stuks Prijs: € 3,99 Importeur: BVD Topic: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=3709
Naam: Triple Shots Effect: Triple shot 1: Bleu & orange mines up to red crackle
Triple shot 2: Silver mines up to green & purple
Triple shot 3: Crackling Mines to blue Verpakking: 3 stuks in folie. Prijs: 9,99 Importeur: Broekhoff Topic:http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=7508
Naam: Sky Bomb Effect: Single shot met een oorverdovende knal waarbij een rode bloem overgaat in witte lichteffecten. Verpakking: Onbekend Prijs: Nog onbekend Importeur: Schuurmans Opmerking: Nieuw 2011 Topic:http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=21526
Mocht ik iemands foto/filmpje hebben gebruikt en die persoon heeft dat liever niet, laat het mij dan weten Staat een single shot er niet bij? (En is nog actueel?) Vermeld het in dit topic
Het Grote single shot topic had ik wel gezien, maar omdat er ook verouderde artikelen tussen zaten ben ik daar ook mee opnieuw begonnen.
Het "kleine" single shot topic had ik inderdaad overheen gelezen, maargoed, ik zie dat het meer een discussie topic is, mijn idee was vooral een index-topic te maken.
nog nooit een Binkie gezien, iedereen is er wel positief over.. maar ik vind het ook wel leuk als er een klein boeketje inzit. Dat zit in de Binkie niet volgens mij..
Tot nu toe de binkie qua knal maar die is nu afgekeurd. Kijken wat deze jaar de hardste beste wordt ik denkt niet dat de nieuwekomers o.a monsters singleshot en anderen de binkie eruit knallen.
Tot nu toe de binkie qua knal maar die is nu afgekeurd. Kijken wat deze jaar de hardste beste wordt ik denkt niet dat de nieuwekomers o.a monsters singleshot en anderen de binkie eruit knallen.
Binkies zijn absolute toppers, heerlijke knallen zowel in de lucht als op de grond. Mooie groene lichtkogel ook. Naar mijn idee beter dan de asian thunders.
Gelukkig was er nog een flinke hoeveelheid bij Witte tenten verhuur over en wordt deze als het goed is nog verkocht dit jaar .