Welke singleshot is het beste?

Erg jammer dat ze zulke 2" single shots niet apart verkopen, single shots zijn vaak mijn favoriete stukje vuurwerk in de grotere pakketten.
Komt waarschijnlijk omdat ik 3 jaar terug een erg mooie singleshot had, zat toen bij een pakket met allemaal kleine fonteintjes en comet-cakes. :bonk:

Worden zeker wel appart verkocht. Kijk maar naar de :

Big shot (Rubro)
NachtKraker (Marijn)
Star Bomb (Schuurmans)

Enz enz.

Mijn singleshots voor dit jaar zijn 4x Thunderking Megapack (Broekhoff) en 1x Asian Thunder Bulkpack(GBV)

mijn singleshots voor dit jaar zijn
4x Thunderking Megapack (Broekhoff)
1x Asian Thunder Bulkpack(GBV)
5x Binkie's ( marijn vuurwerk)
1 x chooet mega shock box
1 x rebel
1 x detonator
1 x shock ( wolff
1 x shock
vast wel meer :)

Is een black burst ongeveer even hard als een Shock?
Ten 1e welkom japper op VWC stel je even voor in het voorstel topic zodat we allemaal even weten wie je bent ;)

On-Topic
Nee black burst is van slechte kwaliteit en 3 op de 10 doen het niet eens dus ik zal als ik jou was voor de shock gaan.

MVG

PyroDC

heb altijd de Knock-out gehad.
Thunderking vindt ik het beste maar wel duur
Binkie nooit gehad maar ik hoor hier wel veel goeds over.

Ten 1e welkom japper op VWC stel je even voor in het voorstel topic zodat we allemaal even weten wie je bent ;)

On-Topic
Nee black burst is van slechte kwaliteit en 3 op de 10 doen het niet eens dus ik zal als ik jou was voor de shock gaan.

MVG

PyroDC
Ow okee, ik neem dan denk 10 pakken shocks en 2 pakken black burst.
Bij de winkel waar ik koop zijn 12 black bursts 3.75 dus.

ik vind zelf de asian thunder natuurlijk de allermooiste :D
maar, de flower thunder vond ik vorig jaar het hard

@banaan ik zou voor de bulkpack asianthunders gaan

ik vind zelf de thundershocks het beste van mad dog (cafferata)
leuk mortiertje met harde knal en klein boeket.
deze kun je kopen bij
http://www.vuurwerkzeeland.nl

19.jpg

Ik ben naar een demo showtje geweest van Den Bleker vuurwerk in Ter Aar. Daar schoten ze de nieuwe rebel single shots. Ze kosten er 10 voor 7,95. De eigenaar van de winkel riep het om.......rebel........geweldig.......hard...... blablabla. Ik denk nu gaan we het krijgen. Ze staken er een paar af en de helft deed het niet eens en de knal....... waardeloos!! Echt nog nooit zo een waardeloze single shot gehoord. Na het afsteken van deze geweldige (NOT) rebels zij de eigenaar, ja deze kwamen denk ik uit het verkeerde doosje. Nou ik denk niet dat ik het erop ga wagen om een paar pakken van deze dingen te halen. Nog meer mensen ervaring met rebels tijdens een demo show?
Ze hebben ook nog een aanbieding 12 black burst shocks voor 3,95. Ik hoop dat deze iets beter zijn of hebben jullie zoiets van, nee doe maar iets anders. Ik kan alleen wel moeilijk aan bijv een bullack asian thunders komen want dan moet ik een eindje rijden en ben ik 10 euro aan bezinegeld kwijt. Dus dan zijn de asian thunders ook niet meer zo goedkoop. Verder wil ik de den bleker hier heus niet zwart gaan maken want het is een super zaak waar aardige mensen werken en het vuurwerk ook niet al te duur is. En de demo show was ook er leuk.

Gr.

de Detonator is nieuwe dit jaar dus denk niet dat je hem al ergens mee kan vergelijken.
ik zelf vind de binkies het beste.

Ik ben naar een demo showtje geweest van Den Bleker vuurwerk in Ter Aar. Daar schoten ze de nieuwe rebel single shots. Ze kosten er 10 voor 7,95. De eigenaar van de winkel riep het om.......rebel........geweldig.......hard...... blablabla. Ik denk nu gaan we het krijgen. Ze staken er een paar af en de helft deed het niet eens en de knal....... waardeloos!! Echt nog nooit zo een waardeloze single shot gehoord. Na het afsteken van deze geweldige (NOT) rebels zij de eigenaar, ja deze kwamen denk ik uit het verkeerde doosje. Nou ik denk niet dat ik het erop ga wagen om een paar pakken van deze dingen te halen. Nog meer mensen ervaring met rebels tijdens een demo show?
Ze hebben ook nog een aanbieding 12 black burst shocks voor 3,95. Ik hoop dat deze iets beter zijn of hebben jullie zoiets van, nee doe maar iets anders. Ik kan alleen wel moeilijk aan bijv een bullack asian thunders komen want dan moet ik een eindje rijden en ben ik 10 euro aan bezinegeld kwijt. Dus dan zijn de asian thunders ook niet meer zo goedkoop. Verder wil ik de den bleker hier heus niet zwart gaan maken want het is een super zaak waar aardige mensen werken en het vuurwerk ook niet al te duur is. En de demo show was ook er leuk.

Gr.
Ik zou gewoon de Shocks nemen.

Ps. waar woon je? Ik haal namelijk ook bij Den Bleker.

ik probeer gewoon van alles
4x shock wolff
4x detonator
1x rebel
1x chooet mega shock box

natuurlijk ga ik ze allemaal vergelijken en filmpjes van maken

asian thunder heeft goeie knal met boeket en binkie vind ik een betere knal hebben(scheelt niet veel) en geen boeket maar alleen flits.
Het is maar net wat je het liefst hebt!

Back
Bovenaan