Welke singleshot is het beste?

idd dat is echt goedkoop, ik kan ze ook alleen maar halen voor 2.95
Dus waar haal je die lord of thunder

Ik zou voor de asian thunder gaan, goede knal een een aardig groot sierboekket.
Als je het echt voor de sier koopt moet je gaint airbombs nemen die hebben ook knetter.

voor de harste knal zou ik voor de binkies gaan van marijn. Knallen super met een mooie flits. wil je mortiertjes hebben die hard knallen en wat sier erbij hebben, dan zou ik voor de asianthunders gaan.;)

De Binkie vind ik de hardste. Heb hem vergeleken met Flower Thunder, thunderkings (van lesli en van pyro power), knock out, shocks, giant schocks en de shocks van Wolff. Die van Wolff staan helemaal onderaan.

Even over die 'Thunderking'.
Vroeger was die Thunderking van Pyro Power de hardste. Deze is heel bekend en daarom is 'thunderking' een verzamelnaam geworden voor de singleshots. Denk ik, want er staat 'welke Thunderking is het hardst', maar dat was gewoon een singleshot van Pyro power.

Afijn, ik hoop nog ooit een Asian thunder te horen en te vergelijken met Binkie.
Tot nu toe overtreft Binkie alles. Ze zijn echt niet overrated. ;)

ik heb tot nu toe alle singleshots gehad.
de eerste paar jaren gingen de knock outs echt niet lekker.
maar de afgelopen jaren gaan ze tog wel lekker hard!
de thunderking is lekker dik, en is gewoon een harde knaller.
maar als je echt een harde knal wilt neem dan de binkie,
het is zelfde als een nitraat als je um op de kop doet.
groene vlam dan harde knal.
ze gaan nu wss veel harder dan de tegewoordige Thumping Thunders.

ehw, vraagje?
Weten jullie waar, en door wie, de echte thunder king is ontwikkelt en op de markt is gebracht?
Gr Wim

De eerste thunderking is de "Thunder King" van Broekhoff. Die is in Nederland uitgekomen in 2002. Toen kostten ze €0,80 per stuk, of €4,25 per zes stuks. Op het label van toen stond het merk "LYFC".

hey iedereen,

heeft er iemand ervaring met: Corsaire Flashing Thunder
die heeft onlinevoorverkoop dit jaar!!

gr florian96

voor boeket moet je giant air bomb hebbe,
gaan niet hard, maar vind ze zelf wel mooi, mooier dan bijvoorbeeld een thunderking waar 2 rood of groene balletjes uit komen.

voor boeket moet je giant air bomb hebbe,
gaan niet hard, maar vind ze zelf wel mooi, mooier dan bijvoorbeeld een thunderking waar 2 rood of groene balletjes uit komen.

Of Stoere Knallers, prachtige dingen! Misschien wel mooier dan Giant Air Bombs.

Uit ervaring gaat de asian thunder harder dan de knockout en maddog thunderkings.
Aftershock is wel echt een aanrader! Goedkoop en knallen vergelijkbaar met asian thunders. Asian thunders hebben een mooi effect voor als het schemert.

Back
Bovenaan