Welke singleshot is het beste?

Nou je kan mij alles wijsmaken, maar dan een asian thunder 'bijna' even hard gaat als een zinkpijl.. nee. Er zit 26,8 gram in zo'n pijl...

Maar het is toch wel duidelijk als er een shell van een asian thunder op de grond uit elkaar knalt, het erg op illegaal vuurwerk begint te lijken. :p

nee maar het begon toch redelijk in die richting te gaan zie redelijk was niet even hard maar toch
toch in de richting van 2/3 incher

en het was het eerste dat ik die dag hoorde en dan is alles veel harder

Laatst bewerkt:
RBFirework, Thunderkings, Asian Thunders etc. Zijn niet gemaakt om ondersteboven te zetten of neer te leggen! Ze horen de lucht in te gaan, een niet mensen brandwonden te geven.

Ik had dit jaar zelf Knock-Outs en Thunderkings, het lag net aan het pakje welke het hardste was, ze waren wel erg hard. Ik hoorde ook wat thunderkings van Lesli, erg goed alleen vertrouw ik lesli wat minder sinds ik 3 weigerende pakken grondbloemen had.

Grtz. Bram

Heren graag on topic en vergelijk niet een thunderking met een shell oid. Ook onjuist gebruik van vuurwerk stellen wij niet op prijs. Lees even de regels door, daar staat dit namelijk in vermeld.
Ik heb hier net enkele berichten over moeten verwijderen. De volgende die er weer over begint heeft meteen een waarschuwing te pakken.

Ik heb altijd maar een beperkt aanbod qua mortiertjes.
Dit komt omdat er maar een vuurwerkwinkel bij mij in de buurt zit! :p
Maar bij mij staat toch de Flower Thunder op nummer een.

** Ik heb ook een filmpje van de Flower Thunder alleen beetje slechte kwaliteit:
http://www.youtube.com/watch?v=h7jlKnOnLAU **

Laatst bewerkt:
Ik had vorig jaar de AfterShocks van Hardix (10 pakjes) en de Thunderking (40 pakjes). Toen ik het verschil hoorde van de Aftershock en Thunderking moest ik bijna huilen.

Thunderking had veel weigeraars ( ze schoten wel, maar knalde niet)
De druk van de AfterShock was velee malen groter, echt een groot verschil.

had afgelopen jaar knock outs van lesli en thunderkings van pyro shopper. Wat me gelijk opviel was dat de tubes van de knock outs groter waren als de jaren voorheen en de knal was vergelijkbaar met een nitraat van thor of chooet, boeketje was redelijk (paar kogels). Van pyroshopper waren wat minder (zeer kleine tube) maar voor de prijs van 1.50 voor 4 heb ik er wat gekocht en tja voor erbij te hebben kunnen ze geen kwaad maar ik raad de knock out van lesli zeer zeker aan !!

had afgelopen jaar knock outs van lesli en thunderkings van pyro shopper. Wat me gelijk opviel was dat de tubes van de knock outs groter waren als de jaren voorheen en de knal was vergelijkbaar met een nitraat van thor of chooet, boeketje was redelijk (paar kogels). Van pyroshopper waren wat minder (zeer kleine tube) maar voor de prijs van 1.50 voor 4 heb ik er wat gekocht en tja voor erbij te hebben kunnen ze geen kwaad maar ik raad de knock out van lesli zeer zeker aan !!

Ik niet, man man man, ze waren niet eens goed afgewerkt, niet recht, dus ze schoten best wel schuin, knal was niet echt ok te noemen. Heb harde single shotjes gezien. Ik werd er niet vrolijk van!

Ik had bij een b&W dealer de ko voor de shocks gekregen,die waren beter dan de ko van de lesli dealer...
Raar maja, geen ko meer voor mij:bonk:

Ik niet, man man man, ze waren niet eens goed afgewerkt, niet recht, dus ze schoten best wel schuin, knal was niet echt ok te noemen. Heb harde single shotjes gezien. Ik werd er niet vrolijk van!

Ik had bij een b&W dealer de ko voor de shocks gekregen,die waren beter dan de ko van de lesli dealer...
Raar maja, geen ko meer voor mij:bonk:

ben ik het helemaal mee eens ik had dit jaar binkies en knock outs alleen heb die knock outs niet eens opgestookt vond ze nogal saai tegenoverstelling met de binkies Na dit jaar ben ik echt helemaal binkie fan. asian thunders had mijn broer trouwens ook welke echt harder knalt de binkie of de at weet ik niet de knal verschilt niet zo veel alleen vind ik de binkie net iets vetter met een groene lichtkogel waar een flinke knal+flits vanaf komt :) inplaats van zon halfafgemaakt boeketje.

De knockout vorig jaar vond ik juist harder dan normaal.

Lesli had vorig jaar ook voor het eerst de Thunderkings van pyroshopper, en die waren echt goedkoop, 1,25 voor 4 stuks bij ons. Vond die zelf niet echt wat je hard noemt, maar toch een lekkere knal. De knockout knalde wel een stuk harder met meer druk.

En knockout op de grond kon je denk vergelijken met een thumping thunder, of iets harder.

Al jaren lang de thunderking van pyro power als 'vaste' singleshot. Heerlijke dingen, gewoon hard en simpel met slechts een crosset effect. Nu zit ik momenteel in een tweestrijd vwb de aanschaf van een bullpack asianthunders. Welke van de twee zou qua knal als winnaar uit de bus moeten komen?

Is die binkie nou echt zoveel beter dan al die andere single shots?
Het gaat me dan om de knal, voor sier neem ik wel iets anders.

Uit de reacties hier en uit mijn eigen ervaring is het denk ik wel de hardste single shot, er zijn dit jaar weer een aantal nieuwe single shots op de markt, wie weet overtreffen die de Binkie. :wink:

De Lord of Thunder gaat ook HARD! vind het een pracht stukje vuurwerk.
Hier 6 lord of thunders (1 pack)voor 1.50 dat vind ik nou goedkoop!

Back
Bovenaan