Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb dit jaar voor het eerst flower tunder (18 stuks waren maar 8,95)
volgens mij zijn het 2 schoten maar dat weet ik niet zeker
maar ik wil even weten zijn ze hard en mooi.
er zat wel een filpje bij maar dat zegt niet alles.
Nee, binkie knalt toch echt het hardst.heey dat ik weet knalt de knock out het hards maar de sier is minder mooi
Heej, eerste post op dit forum
En ik begin met een vraag over mortiertjes.
Ik heb wat rondgezocht op dit forum en zag dat de 'Binkies' van Marijn vuurwerk wel hard gingen (gaat mij om de knal). Maar de Hubo hier in de buurt heeft 'Thunderkings' maar met een witte buiten kant, met alleen in het zwart dikgedrukt 'Thunderking' op de zijkant. zelfde prijs als de Binkies, 3 euro voor 6.
Mijn vraag is dus of deze thunderkings wel de 'echte' zijn, Thunderkings zouden volgens dit forum ook wel aardig hard gaan. De Hubo is 5 minuten fietsen terwijl ik voor Marijn vuurwerk 20 km moet fietsen. Opzich is dit geen probleem maar als ze even hard gaan ben ik liever lui dan moe
. Ook kan ik Flower Thunders bestellen voor dezelfde prijs..
Danku alvast!
Iemand ervaring met Pyroshopper Thunderkings ??? (Die van €2,00 voor 4)
Ik heb vandaag m'n vuurwerk opgehaald en dacht dat ik Asian Thunders had besteld.. Blijkt nu dat ik "Megashock"'s heb gekregen..
Foutje op hun website bleek later... (Er stond per ongeluk plaatje van Asian Thunder bij)
Ik kan op internet vrij weinig over deze Megashock vinden. Iemand die ervaring met deze heeft of een filmpje kan vinden oid?