Welke singleshot is het beste?

Ey, zijn er ook mensen die iets weten over de kwaliteit van Black burst. Bijna evenduur als asian thunder hier bij mantel. Er staat "extra harde burstknal" in het foldertje en de asiantunders staan daar niet eens in. Zijn ze dus beter dan asian thunder?

ik had vorig jaar de echte Thunderkings, die gingen behoorlijk hard voor nederlandse begrippen.

sterker nog "op de grond:D" dichtbij zijn het net nitraten!

dit jaar wil ik de Thunderkings weer hebben echter ga ik deze keer ook voor Binkies van Marijn :)

ik neem ook in kleinere getalen de Stoere Knallers van Marijn, de Multi Thunder king. ik ben zeer benieuwd om ze met elkaar te vergelijken. aangezien de reviews er niet om liegen! heb er zin in!:cool:

Ey, zijn er ook mensen die iets weten over de kwaliteit van Black burst. Bijna evenduur als asian thunder hier bij mantel. Er staat "extra harde burstknal" in het foldertje en de asiantunders staan daar niet eens in. Zijn ze dus beter dan asian thunder?

Zo'n verkooppraatje "extra harde burstknal" zegt natuurlijk helemaal niets. Daar kun je je beter niets van aantrekken. Als ik jou was, zou ik lekker voor de Asian Thunder (GBV) gaan :) Van die dingen is vorig jaar al gebleken dat ze snoeihard gaan. Beter dus voor het zekere gaan, en de bewezen Asian Thunder doen!

Ik vind de thunderschock ook wel lekker knallen. En een goed boeket ook. Hier slechts 1,75!

Ik heb altijd de Flower Thunders, die vind ik wel gewoon goed knallen. Het beetje sier dat eruit komt is prut maar ik ga voor de knal :P

de aftershock en de shock vond ik toch best wel goed knallen vorig jaar maar de beste is de toch de asian thunder of thunderking dus van die twee zou ik gewoon de goedkoopste kopen

alles is leuk maar de top vind ik
1. Thunderking van Broekhoff mooi 2 lichtkogels en hardste knal
2. Shock van wolff goede harde knal en een goed boeket
3. asian thunder van GBV mooi boeket en harde knal
4. knock out van lesli goed alleen duur
5. giant airbomb van schuurmans de zachtste knal maar het mooiste boeket, duur

ik kan hier aan 2 verschillende soorten shocks komen (die goedkoop zijn :P)
welke is het beste?? of zijn ze allebij af te raden??
aangezien er meerdere soorten shocks zijn vraag ik het maar even

shock.jpg

1-1169.jpg

Heej, eerste post op dit forum :D

En ik begin met een vraag over mortiertjes.
Ik heb wat rondgezocht op dit forum en zag dat de 'Binkies' van Marijn vuurwerk wel hard gingen (gaat mij om de knal). Maar de Hubo hier in de buurt heeft 'Thunderkings' maar met een witte buiten kant, met alleen in het zwart dikgedrukt 'Thunderking' op de zijkant. zelfde prijs als de Binkies, 3 euro voor 6.
Mijn vraag is dus of deze thunderkings wel de 'echte' zijn, Thunderkings zouden volgens dit forum ook wel aardig hard gaan :cool:. De Hubo is 5 minuten fietsen terwijl ik voor Marijn vuurwerk 20 km moet fietsen. Opzich is dit geen probleem maar als ze even hard gaan ben ik liever lui dan moe :p. Ook kan ik Flower Thunders bestellen voor dezelfde prijs..

Danku alvast!

Dit jaar eindelijk eens de Binkies testen :D
Zo te lezen gaan ze goed hard, dus die moet ik proberen!
Was ze nog niet eerder tegengekomen, maar ik zie nu dat er een Marijn dealer vlakbij zit :)

Een binkie gaat het hardste. Dat is alleen een groen mortiertje die knalt en verder geen effect heeft. Ik heb ze dit jaar ook weer.

Tot 2 jaar geleden vond ik shocks van brave en wichers erg goed, ook vanwege het harde crackling effect, maar deze waren vorig jaar erg slecht, en sindsdien heeft de binkie zijn plaatsje in mijn collectie gekregen.

ik heb dit jaar voor het eerst flower tunder (18 stuks waren maar 8,95)
volgens mij zijn het 2 schoten maar dat weet ik niet zeker
maar ik wil even weten zijn ze hard en mooi.
er zat wel een filpje bij maar dat zegt niet alles.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan