Welke producten heb jij weleens laten liggen en bleek uitloop te zijn? Met andere woorden PYROSPIJT!

AirPainter

VWC lid
Zelf begon de Pyro vlam weer te groeien in 19/20 en niet wetende van aankomende uitloopseizoen betreft singleshots..

Ball Python
Kometenbomben
Mortarkings

En er zullen vele meer zijn, wat had ik een spijt achteraf..

Wat is jullie momentje geweest van ‘Pyro’ spijt?🥲

Ohhhh, zoveel spijt!

Marijn Vuurwerk (zo'n beetje alles) vooral Vet, Vetter, Vetst (a.k.a. Vette Marja, single shot mines) en Pinkie Winkie (schelle fluiters met rode en groene leaves)

En de Treasure Island van Bonfireworks

En vooral heeeeeeel veel klein spul waar ik intens van kon genieten. Die 40 schots lady crackers, GBV Twister Knal, single shots met parachute, wild geese pijlen, pffff..... Wordt er bijna verdrietig van haha.

Sloffen Schuurmans Astronauten, pakjes Reuzen Astronauten, Doosjes Jumbo Bamboo Crackers 48's, Big rotjes per 5 in een pakje etc..... Met de kennis van nu had ik me toch een partij van die juweeltjes uit mijn eerste stookjaren ingeslagen bij de lokale dealer destijds. Dan heb ik het over de periode 1988-1995 schat ik.

Laatst bewerkt:
Mooi om te zien. Marijn had ook echt uniek spul he. Heb nog een 'Dreumes' liggen ergens in de opslag. Zal hem eens opzoeken. Ook nog wat losse Binkies en Stoere Knallers. 'Tweelingen' cake was zo godsgruwelijk goed van hun ook. Spinner met fluit ineen, klonk als een hinnikend paard.

Mooi om te zien. Marijn had ook echt uniek spul he. Heb nog een 'Dreumes' liggen ergens in de opslag. Zal hem eens opzoeken. Ook nog wat losse Binkies en Stoere Knallers. 'Tweelingen' cake was zo godsgruwelijk goed van hun ook. Spinner met fluit ineen, klonk als een hinnikend paard.
Ohhhh, zoveel spijt!

Marijn Vuurwerk (zo'n beetje alles) vooral Vet, Vetter, Vetst (a.k.a. Vette Marja, single shot mines) en Pinkie Winkie (schelle fluiters met rode en groene leaves)

En de Treasure Island van Bonfireworks

En vooral heeeeeeel veel klein spul waar ik intens van kon genieten. Die 40 schots lady crackers, GBV Twister Knal, single shots met parachute, wild geese pijlen, pffff..... Wordt er bijna verdrietig van haha.

Ohhhhhh Tweelingen inderdaad! Binkies heb ik ook nog, haha. Stook er elk jaar wel 1 voor de nostalgie.

Heb nog de Zware Jongens als afgeschoten cakes liggen. Zal eens foto maken.

Zie ook ineens een ander product wat ik mis... De Sky Screamers 😭

Bijlagen

• IMG_20250110_001601.jpg
    IMG_20250110_001601.jpg
    4,6 MB · Weergaven: 13
Ik heb het heel erg met goede fluitproducten waar we er zoveel van gehad hebben en waar nu niets meer van over is. Denk alleen maar aan de Wicked Whistle bijvoorbeeld. Voor dat soort producten zou je een eigen bunker moeten hebben zodat je een lading in kan slaan voor ze definitief naar onze herinneringen verdwenen zijn.

Er zijn in het verleden natuurlijk heel veel mooie producten geweest die je nu graag nog zou hebben, ik denk dat een deel ook tegen zou vallen omdat ze in je herinnering beter waren dan in het echt en dat heeft ook te maken met de periode waar de producten uit komen. Wat denk ik niet tegen zou vallen is die juweeltjes van Marijn die al weer volop voorbijkomen, dat was toch echt wel goed spul hoor.

Massive nooit gehad terwijl ik wel de mogelijkheid heb gehad. Toen ik nog niet echt een "pyro" was hadden wen een Marijn dealer nabij mijn woonplaats, maar nooit echt producten van Marijn gehad. Gelukkig nog het een en ander in kunnen halen met Witte producten. Ook de Junior Jack schiet me te binnen (net zoals de in shock 1, maar die kon ik ook niet meer krijgen). Wel nog de in shock 2 kunnen krijgen bij Outlet Vierhuizen toen, helaas hadden ze niet meer voorraad want dan had ik alles opgekocht haha. Toch ook wel spijt dat ik de event cake 5 bij meerdere mogelijkheden heb laten liggen. Kwa pijlen toch wel de Cruise Rockets en zo'n pakket van ik meende Katan maar kom zo even niet meer op de naam (pakketten waren genummerd, meende dat er nummer 1 t/m 3 op de markt waren maar prik me er niet top vast).

Ouwe Red Maroon, geen idee waarom ik die nooit kocht, net als Volt 1.2 Spinning 2 Color. Maar verder niet veel....items niet maar spijt doe ik niet zo aan. En anders probeer ik er wat aan te doen. Volgende keer gewoon anders kiezen, scherper zijn, of niet. Spijt is voor...nou, is vast wel een gezegde voor ergens.

Oh genoeg en nog steeds. En er gaan nog vele volgen. Mijn budget reikt niet ver genoeg om alle toppers aan te kunnen schaffen. Dat is een kwestie van accepteren, want een andere optie is er niet. Met het tempo waarmee producten uitlopen of vervangen worden door andere versies is het ook gewoon niet bij te benen.

Als ik er dan 1 moet noemen. Jammer dat ik de brokat meister gemist heb.

Sowieso alles van voor 2000, haha! Maar als ik toen zo bewust bezig zou zijn met de collectie, dan had ik van het knalvuurwerk van elk mogelijke type wat meegenomen!

Als ik wat recenter kijk, een W-triple layer voor 75eur, Zena Shell Kit, zo'n stickless grondraket (Lesli Spyder Rocket?) Aantal jaar geleden bij Haokan, laatste doosjes Funke Tornado Wirbels!

Die laatste 2 houdt mij graag voorbehouden *dikke wink*

Massive nooit gehad terwijl ik wel de mogelijkheid heb gehad. Toen ik nog niet echt een "pyro" was hadden wen een Marijn dealer nabij mijn woonplaats, maar nooit echt producten van Marijn gehad. Gelukkig nog het een en ander in kunnen halen met Witte producten. Ook de Junior Jack schiet me te binnen (net zoals de in shock 1, maar die kon ik ook niet meer krijgen). Wel nog de in shock 2 kunnen krijgen bij Outlet Vierhuizen toen, helaas hadden ze niet meer voorraad want dan had ik alles opgekocht haha. Toch ook wel spijt dat ik de event cake 5 bij meerdere mogelijkheden heb laten liggen. Kwa pijlen toch wel de Cruise Rockets en zo'n pakket van ik meende Katan maar kom zo even niet meer op de naam (pakketten waren genummerd, meende dat er nummer 1 t/m 3 op de markt waren maar prik me er niet top vast).
Sky alert pijlen waren dat!

2 artikelen die bij mij opkomen.
De Serenity van Evolution vuurwerk.
Die had ik ooit besteld bij Vuurwerk Orthen en die heb ik ingeruild voor een andere box omdat de ik Serenity te groot vond. 😵‍💫
En de Event Golden Tarantula 140's van Rubro.
Die ik nooit gekocht, maar die was ook maar 2 in het assortiment.

Back
Bovenaan