Welke product heb jij het meest in de collectie gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met stip op nummer 1 de 250g Bugano fonteinen, soms maar 1 of 2 maar ook vaak 3 of meer.
Op de 2e plaats komt de Transbomber, ook al jaren een must-have.
Op de 3e plaats de Horsepower Muffler, altijd wel een keer goedkoop te scoren en heel leuk om met een bosje tegelijk te schieten al dan niet in een showtje.

Altijd een knetterfontein, maar de laatste jaren zijn de cracker fontanen van Funke sowieso een musthave. Transbomber blijft een topper. Maar ik kijk nog graag terug naar mijn oude favoriet, de super blinking willows. Mocht ik die ooit nog tegenkomen dan sla ik gelijk goed in :D

Normaliter elk jaar de Golden Future van Salon Roger....al had ik hem afgelopen jaarwisseling overgeslagen. De fontijnen van Weco en de Bardarbunga fontijn...en de 100cm flikkersterren voor de dames.

4 jaar op rij de Avalanche Thunder als finale.
Totaal over 4 jaar 34 stuks en ja ook tijdens het verbod:wink:

De Triple Trouble van Wolff, volgens mijn excelletje (:P) 4x, vaak kunnen aanschaffen voor minder dan 6 tientjes, top waaiers, zou hem zo weer aanschaffen.

Qua cakes denk ik de Monster Ride en vooral de Cruelty. Jaren lang standaard in de collectie gehad. Wat betreft boxen de Transbomber.

Al jaren de immortal gold standaard id de collectie. Puur voor een persoonlijk gevoel dat hij er bij moet zitten ieder jaar. Daarnaast de transbomber sinds dat hij uitgekomen is, net als de secret salute. Zijn producten die misschien niet meer tot de absolute top behoren maar voor mij horen ze bij oud en nieuw als oliebollen en champagen. :)

Karton Big 19 cakes sowieso heel vaak gehad. Zelfs afgelopen jaar toch weer in de collectie gehad en de helft toch maar weer bewaard voor komend jaar.

De Ratelband. Van 90sh tot 100k.
Jaarlijks waren er een aantal matte. Rollen enzv in de collectie. Vaste prik!
Helaas is dat nu niet meer!!
Snik

Dat zullen ongetwijfeld kanonslagen zijn geweest. Paar jaar gehad dat we die met meerdere kartonnen tegelijk kochten. Cakes? Reno van de aldi haha, ook kartonnen vol van gestookt.

Dat is de Big Momma, Transbomber, Delicious Thunder, ratellinten, grondbloemen, jumping jacks, meterpakket en vele kartons 3=1 acties van Heron.
Verschillende cakes, boxen.
Ik koop het liefst hele kartons en cakeboxen/compounds.

Vroeger was dat vele kartons strijkers, kanonslagen,singelshots, Romeinse kaarsen, baby pijltjes En natuurlijk de matten, rollen, vlinders en het meest heb ik de 100k in mijn collectie gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan