Welke merken consumentenvuurwerk waardeer jij hoog?

1 wolff
2 pronk/marijn
3 rubro(omdat ze eigenlijk maar 1 vet pakket hebben en de rest is veel te duur)
4 Mercurieus e.d. leuke potjes goede kwaliteit goede prijs.

22 Okt 2012: Wow, wat kan er toch veel veranderen in bijna 3 jaar!
Nu: 1 Marijn, 2 Cafferata, 3 Rubro/Wolff

1 Bon
2 Wolff
3 Marijn
4 Beko, Broekhoff, Mercurius, Rubro
5 Zena, Lesli, Royal

Bon met stip op nummer 1.

Laatst bewerkt:
Wolff mooi vuurwerk voor ieder budget.
Bonfire verrassing voor mij, schitterend vuurwerk voor weinig en mooie kleuren en harde burst.
Rubro event cakes gewoon super
Marijn zitten heel veel toppers tussen.

1: Wollff, goede producten met een goede prijs. De kwaliteit is elk jaar hetzelfde.
2.BonFireworks,zag bij de buurman een paar van deze potten en ze waren erg goed.
3. B&W, elk jaar goede (Ninja) pijlen en goede potten. En vooral het kleiner vuurwerk is volop in aanbod en zeer goed.

gezien afgelopen jaar :

1. Wolf vuurwerk. Compleet met de verkiezing eens; de beste van Nederland.

2. Beko vuurwerk. Had ook dit jaar weer leuke producten, met name die nieuwe 25 sh. fluitbakjes zijn leuk en de Grene Glitter en Rocket boom zijn van ongekende klasse.

3. Evuco vuurwerk. Helaas stoppen ze ermee, maar afgelopen ajar heb ik nog wat potjes weten te bemachtigen, en dan zie je toch weer want een geweldige importeur het was.

4. GBV Vuurwerk. Op Basis van collectie is het niet zoveel. Proline is niet zo'n goede serie. Maar kwa overig vuurwerk en het kleine tuig zitten ze zeker wel goed. Ik heb daar erg van genoten. Ze moeten het siervuurwerk verbeteren en zich amar richten op bijv. de Asian budget line, Want dat is wel een goede collectie.

5. Cafferata vuurwerk Redelijk vuurwerk. De prijzen mogen wel iets lager.

Beste nieuwkomer:

Royal Fireworks. Ze hebben een uitbebreid assortiment, en de proffesionele effecten zie je terug in het vuurwerk. Ik hoop dat er ook een winkel ervan hierheen komt..

1. Dynasty (Wolff).
2. Royal Garden collection (Royal).
3. Marijn.
4. Oriental collection (Bonfireworks).
5. Zena NL.
-
-
-
-
GBV.
Schuurmans.
BKV.

- silver collectie: de kleine potten voor onder de 20 euro zijn allemaal top :D sommige met finale maar degene zonder zijn nog onder de 10 euro dus niks mis mee :D

- schuurmans: nu ze wat meer budget potten hebben wordt dit merk aantrekkelijker voor mij. ik heb dit jaar 3 verschillende nieuwe potten gekocht en die waren alle 3 top

- zena: dit jaar zelf niet gehad omdat de dealer geen vergunning had, maar dit ziet er goed uit :D en volgend jaar komt dit er zeker in

- Wolff: van de laatste 4 jaar zit er 3 jaar wolff in de collectie :D heeft geen uitleg nodig denk ik. :D

1. Bonfireworks (overduidelijk)
2. Wolff Dik verdiende 2e plek
3. Marijn vuurwerk Harde knallen, redelijk betaalbaar

Zena, Lidu, Skyline, Broekhoff etc kunnen mij niet echt overtuigen, ze hebben wel leuke producten, maar voor mij niet veel intressants (meer) te bieden sinds de komst van bonfireworks bijvoorbeeld.

Proline en Ferro bijvoorbeeld mogen wat mij betreft al helemaal uit vuurwerkland verdwijnen, want daar zou ik zelfs nooit iets van willen kopen. (Klinkt nogal direct, maar toch)

Nummer 1: Bonfireworks
Nummer 2: Witte Tenten
Nummer 3: Wolff Vuurwerk
Nummer 4: Rubro Vuurwerk
Nummer 5: Cafferata (alleen Showtime)
Nummer 6: Schuurmans Vuurwerk

Nummer 1: Rubro
Nummer 2: Wolff
Nummer 3: Hardix
Nummer 4: Witte tenten

Bonfireworks had ik dit jaar niets van, dus kan er niet goed over oordelen.
Dit jaar wel in mijn collectie.

1 BONFIREWORKS (heeft zig echt bewezen dit jaar! BETAALBAAR EN MOOI!!!)
2 Royalfireworks (een hele goede nieuw komer met een tal pracht producten vergelijk baar met pro vuurwerk vooral met de efect combinaties.)
3 Wolf (betaal baar en mooi en een tal nieuwe toppers waar onder silver salute.)
4 zena (tja een deel is erg goed vooral de nieuwe palm en 25sh ass ook een tal oude toppers zitten er elk jaar bij, wel hebben ze de plank met een aantal producten voledig mis geslagen.)
5 hardix (mooi vuurwerk meestal redenlijk aan de prijs maar dan heb je wel wat)

Beetje late reactie mss, maar hier dan toch mijn favorieten:

1 - Pronk, betaalbare mooi uitgewerkte cakes (volle effecten, mooie timing)
2 - Bonfireworks, zou net zo goed op de 1e plek kunnen staan, ware het niet dat ik het erg waardeer dat de gebroeders Pronk echt luisteren naar hun klanten en zich opgelegd hebben onder een bepaalde prijs te blijven met hun produkten (tenminste was dit zo in 2009-2010)
3 - Mercurius, vooral voor de budget potten, maar ook de mooie verrassende effecten in de duurdere cakes (bijv. de falling leaves cake)
4 - Wolff, goed betaalbaar, mooie effecten. Niet al te vernieuwend naar mijn mening.
5 - Marijn, lekkere afwisselende effecten en goede knallen, soms misschien een beetje te chaotisch naar mijn mening.

Back
Bovenaan