leslifan
VWC lid
Laat ik me verhaaltje hier ook maar vertellen.
Bovenaan staat sowieso mijn gezin, vrouw en de 2 kids. Daar gaat behoorlijk wat tijd inzitten, maar het mag duidelijk zijn dat je daar meer dan genoeg voor terug krijgt.
Na een dag hard werken heerlijk om weer thuis te komen en geknuffeld te worden.
Daarnaast gaat er natuurlijk geen dag voorbij zonder dat ik wel even ergens op internet iets van vuurwerk heb bekeken. VWC, youtube, sites in binnen en buitenland, docu´s en ga zo maar door.
De weekenden worden eigenlijk standaard gevierd met de vuurkorf, daarbij wat cat1 vuurwerk met me zoontje.
Mbt vuurwerkshows probeer ik zoveel als mogelijk te bezoeken gedurende het jaar, maar met een gezin en tegenwoordig een drukke baan is dat lastiger geworden.
Maar er is meer dan dat. Vroeger als kind heel veel dagen langs vliegvelden gezeten vliegtuigen te spotten. Natuurlijk Soesterberg met de F15´s. Helaas is ssb geen vliegbasis meer.
Open dagen van de luchtmacht bezocht en naar buitenlandse shows geweest. Dat was nog in de fotografietijd. Nu onlangs op Volkel gestaan met me cam, beviel goed, heerlijk weer om die oude tijd te voelen dat ik als kind daar stond, maar nu 20 jaar later. Ga dit dus zeker weer oppakken.
Wordt vast weer een apart YT kanaal met filmpjes
In het verleden ook nog de nodige vluchten in een zweefvliegtuig gemaakt, maar dat werd zoals alles weer mega duur, dus nu nog wel eens achter de flightsim te vinden.
Verder geniet ik ook echt van wat het weer ons brengt.
Maar dan met name de extreme dingen. Onweer, storm, rolwolken, prachtig om te ervaren die kracht.
Respect tonen voor moeder aarde.
En dan niet alleen op aarde maar ook in het zonnestelsel, de zonnevlammen, noorderlicht, meteoren, komeet ison komt er eind 2013 aan, kijk er al naar uit
Daarnaast ook regelmatig in het bos te vinden, op zoek naar de mooie plekken in NL.
Vorig jaar nog een volwassen gewei gevonden van een edelhert, wauw
Klussen in huis, ik doe alles zelf, behalve gas, beetje explosief.
We hebben een aantal jaar geleden een behoorlijk huis gekocht, klusprojekt, maar beetje bij beetje wordt het erg mooi.
Mag ook graag naar muziek luisteren, Nightwish (met Tarja), onze eigen Within Temptation, Sirenia, Tristania, om maar wat te noemen. Maar ook de jaren 80-90. En vandaag de dag ook trance, epic of welke naam het beesie maar krijgt, alles waar ik energie uit kan halen. Zolang het maar niet over haat enzo gaat!!!
Dus ja, ben er maar druk mee met dit alles.
Kan niet eens alles typen wat me bezig houdt, ik in het verleden gedaan heb of nog wil doen, maar geniet elke dag weer...
Oeh..heb je geluk gehad dat de motor niet uitviel..anders was je de pineut