Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

Wat ik vooral doe is drummen ben zeer actief hierin doe dat elke dag 1-2 uur en in het weekenden wat langer 3-6 uur.
Drummen is voor mij een prima tijd vulling vooral omdat je lekker actief bezig ben en vaak al je stress eruit kan drummen.
Speel graag de muziek genre: Power metal, symfonie metal.
Drum nu ongeveer 3-4 jaar heb ook in verschillende bands gezeten maar ben er uiteindelijk uitgestapt.
Daarom is mijn voornemen dit jaar dat ik een eigen band ga oprichten.
Met als hoop een leuke optredens kunnen geven.

:D

Wat ik vooral doe is drummen ben zeer actief hierin doe dat elke dag 1-2 uur en in het weekenden wat langer 3-6 uur.
Drummen is voor mij een prima tijd vulling vooral omdat je lekker actief bezig ben en vaak al je stress eruit kan drummen.
Speel graag de muziek genre: Power metal, symfonie metal.
Drum nu ongeveer 3-4 jaar heb ook in verschillende bands gezeten maar ben er uiteindelijk uitgestapt.
Daarom is mijn voornemen dit jaar dat ik een eigen band ga oprichten.
Met als hoop een leuke optredens kunnen geven.

:D

Een aardig goeie drummer die Anton/Azui308!
Als ik op bezoek ben bij onze vriend drumt hij de ooren van me Kop...
Uiteraard in posetieve zin!
Ik speel zelf gitaar en heb meerdere malen Ge-Jamt met deze drum heldt!!

Wanneer gaan we weer een keer jammen Anton??:wink:.

Nee ik kom niet in jou band: omdat jou muziek keuze niet de mijne is.
Gelukkig delen we wel samen de Vuurwerk hobby!:p

hahah.. Als je zo door gaat komen die optredens vanzelf wel kerel.

Nu ff over me eigen bezig heden.
Ik ga dus de rest van het jaar door met Gitaar Spelen..
Ook ga ik regelmatig bij de Toppic starter op bezoek.
(dat doodt de tijd ook prima!)

Echter ben ik van dus danig kalieber dat ik heel het jaar op dit forum aanwezig ben.
Ik heb een (nieuwe) youtube accaunt waar ik veel tijd in en wil gaan steken.
Ook bezoek ik door het jaar heen diverse Showtjes om mezelf bezig te houden.
Ga Regelmatig bij diverse liefhebbers op bezoek..
Zo heb ik wat te l*llen over vuurwerk.
Heerlijk tog..
Voor mij is Vuurwerk dus een 365 dagen per jaar hobby.
Echter doe ik er vaak andere dingen tussen door:D

Groetjes Remco

Laatst bewerkt:
Ik luister veel muziek,de hele dag door. Af en toe een filmpje,het zij op de tv,via internet,of ik zet een dvd aan. Verder volg ik wel,wat er gaande is in vuurwerkland. En ik ga zeker is langs,bij me goede vriend Kwintos. Verder ga ik op zomervakantie,naar Italie. Viareggio,Toscane,Provincie Lucca. Aan de ligurische zee.

Leuk topic :D

Zoals 3xh ben ook ik het hele jaar door al lezend en soms postend op het forum te vinden. Zo vlak na oud en nieuw ben ik voornamelijk bezig met de carnavals periode. Ik zit bij 2 bouwclubs dus het is aanpoten geblazen :rolleyes:

Na de carnaval houd ik me bezig met mijn auto, lekker een beetje knutselen. Als sport houd ik me een klein beetje bezig met fitnessen.
De afgelopen jaar heb ik ook een paar leuke contacten opgedaan, deze wil ik ook een aantal keren te bezoeken en/om shows mee te kunnen bezoeken.

Op vuurwerk gebied blijf ik het hele jaar door show's/demo's bezoeken, maar vooral het forum :D

Naast het vuurwerk wat me eigenlijk wel dagelijks bezig houdt , ga ik ook graag vissen maar dan wel met lekker weer ! Dus graadje of 20 !!! En tevens ook een 27mc bakkie wat hier staat , meeste mensen gebruiken dat allang niet meer ! Maar hier staat ie nog regelmatig aan om zo mooie verbindingen te maken over heel de wereld ! ��

Lache topic dit.

Ben vrij nieuw hier op de forum,maar ben al best bekent haha maar goed zal wel wat veder over mij vertelen .

Ben in me dagelijks leven werk ik :p wat ik doe enz laat ik prive
Ga weer begingen met sporten (fitnis,cardio,kickboxen)dus druk baasje.
Naast me werk vis ik heel soms ,wat dit jaar weer ga oppakken omdat toch soort rust in me brengt.
Dit jaar weer wat shows mee paken en als taxi spelen voor wat mensen mee te nemen.
Daarnaast intreseer ik me in de wetgeving op vuurwerkgebied.

Ja veder ppff zal veel op vuurwerkcrew zitten veel onzin vertelen haha.
Naar meetings gaan ,nieuwe mensen ontmoeten enz

Vuurwerk is voor mij een hobby ben er 365 dagen mee bezig,pyrofreak voor life !

En project Zwitsal voort zetten :angel:
Magical mystery
Jojo

Laatst bewerkt:
toch wel heel het jaar bezig met vuurwerk, dit jaar gaan we weer naar annecy en wil weer wat meer shows bezoeken als afgelopen jaar.

verder ben ik vorig jaar ook begonnen met lange afstandswandelingen en die trend ga ik dit jaar doorzetten en uitbreiden. ook gaat er weer meer gemountainbiked worden.

verder vrij intensief bezig met mijn zeeaquaruim, moet ook wel anders gaat alles dood. stiekum toch wel een iets intensievere hobby als voorheen verwacht.

verder bijna fulltime werken en nog vrijwilligerswerk bij een jeugdvereniging en wat freaks bezoeken en het jaar is zo weer om!

Ben wel vrij vaak bezig met vuurwerk, al wordt het natuurlijk richting de zomer wel minder.

Over een poosje zit ik in het mooie Tsjechië, waar waarschijnlijk wel weer wat afgestoken gaat worden. Afhankelijk van of mijn vriendin mee mag wordt dat veel of weinig stoken. Want samen stoken is natuurlijk gewoon veel leuker :D

Vuurwerkgerelateerd hoop ik verder wat grotere meetings mee te kunnen pakken zoals de LVC Mei-meeting, Wereld Havendagen (Rotterdam) en de herfstmeeting in Baarle.

Verder zo af en toe wat werken, en hard aan school werken.

Het kriebelt wel een beetje om een motor te kopen, maar daar komen meteen veel maandelijkse kosten bij (voor mijn doen). Dus daar ga ik even heel lang over nadenken.

Wellicht dat ik de kite-hobby weer oppak, na er twee jaar tussenuit geweest te zijn (door flut weer).

En verder heb ik bijzonder weinig bezigheden eigenlijk, want mijn vriendin kost ook de nodige tijd!

Na 31 dec ga ik gewoon weer verder met shows shieten haha.

Daarnaast hier nog aantal verbouw project(en/jes) waar nog wel wat tijd in gaat zitten. Daarnaast bezig nieuwe webshop in php/mysql te schrijven en dan ook nog tijd met mijn vriendin doorbrengen :). Oftewel druk zat XD

Oja en per maandag beginnen aan mijn nieuwe job na een half jaar verplichte uitkering omdat er geen werk was te vinden :(.

Ik ga het skaten weer oppakken.
Ik ben even voor bescherming aan het rond zoeken, daarna ga ik weer super vaak ketsen en gek doen in de lucht, yihhaaaa

Leuk om iedereen z'n hobbies te lezen!

Zelf heb ik vrij veel hobbies waardoor ik me nooit hoef te vervelen.
Al m'n hobbies zijn vrij periode gevoelig dus het wisselt heel erg per periode wat ik doe.
Zo ski ik veel en ben ik volgende week twee weken naar oostenrijk om m'n hart weer op te halen. In maart begint het zweefvlieg seizoen weer en ben ik de hele zomer bezig met vliegen (wat toch wel mijn grootste hobbie is). Fotograferen en filmen doe ik ook graag, zo ga ik in de zomer vaak naar schiphol om vliegtuigen te spotten, in de herfts vooral natuur, in de winter mooie (witte)landschappen en natuurlijk vuurwerk:p. Qua sport doe ik aan wielrennen en veldrijden waarin ik ook veel wedstrijden rij. Allemaal zeer weersafhankelijke sporten dus als het echt niks buiten is ben ik ook veel call of duty aan het doen:p.

Mijn hobby's naast het vuurwerk zijn vooral voetballen,playstationen (fifa13:p), Ajax, beetje op de computer, en darten. Ik heb er alleen niet echt heel veel tijd voor omdat ik mijn school nog moet afmaken (havo4).

Ps3 fifa het meeste dan nog wel. In de zomer naar de camping en voor het eerst in jaren weer over het water scheuren met me laatst gekochte boot. Niet gek snel maar wel aardig groot. Verder wat darten. Toeren met de fiets. Maar als over 2.5 week me contract verlengd is. Wat voor 95 procent zeker is. Dan wil ik eerst in een moord tempo rijlesen zodat ik me hobby,s kan verbreden En o.a wat meer tripjes kan maken naar mooie gebieden. En tegen het einde van het jaar vuurwerk shows.

Teveel hobbies haha xd
Vuurwerk
Aquarium
Skaten
Klimmen
Wielrennen
Alleen altijd als ik het moet opschrijven vergeet ik de helft :p Dus ja xD Hoort nog wel wat bij xd

Nu wil ik dus een aquarium van rond de 2 meter dus dat hakt in de kosten haha xD Dat maar eens waar maken :p Plan ik al heel lang voor (A)

-Gamen, CoD natuurlijk:)
-ook wel een beetje mijn vriedin
-bieren verzamelen en drinken:)
-muziek: hardcore, early rave, industrial hardcore, darkcore, frenchcore, terrorcore, speedcore

Fotografie van vuurwerk, natuur, sport en eigenlijk alles wat me boeit of bijzonder vind.

Laat ik me verhaaltje hier ook maar vertellen.
Bovenaan staat sowieso mijn gezin, vrouw en de 2 kids. Daar gaat behoorlijk wat tijd inzitten, maar het mag duidelijk zijn dat je daar meer dan genoeg voor terug krijgt.
Na een dag hard werken heerlijk om weer thuis te komen en geknuffeld te worden.

Daarnaast gaat er natuurlijk geen dag voorbij zonder dat ik wel even ergens op internet iets van vuurwerk heb bekeken. VWC, youtube, sites in binnen en buitenland, docu´s en ga zo maar door.
De weekenden worden eigenlijk standaard gevierd met de vuurkorf, daarbij wat cat1 vuurwerk met me zoontje.
Mbt vuurwerkshows probeer ik zoveel als mogelijk te bezoeken gedurende het jaar, maar met een gezin en tegenwoordig een drukke baan is dat lastiger geworden.

Maar er is meer dan dat. Vroeger als kind heel veel dagen langs vliegvelden gezeten vliegtuigen te spotten. Natuurlijk Soesterberg met de F15´s. Helaas is ssb geen vliegbasis meer.
Open dagen van de luchtmacht bezocht en naar buitenlandse shows geweest. Dat was nog in de fotografietijd. Nu onlangs op Volkel gestaan met me cam, beviel goed, heerlijk weer om die oude tijd te voelen dat ik als kind daar stond, maar nu 20 jaar later. Ga dit dus zeker weer oppakken.
Wordt vast weer een apart YT kanaal met filmpjes:)

In het verleden ook nog de nodige vluchten in een zweefvliegtuig gemaakt, maar dat werd zoals alles weer mega duur, dus nu nog wel eens achter de flightsim te vinden.

Verder geniet ik ook echt van wat het weer ons brengt.
Maar dan met name de extreme dingen. Onweer, storm, rolwolken, prachtig om te ervaren die kracht.
Respect tonen voor moeder aarde.

En dan niet alleen op aarde maar ook in het zonnestelsel, de zonnevlammen, noorderlicht, meteoren, komeet ison komt er eind 2013 aan, kijk er al naar uit:)

Daarnaast ook regelmatig in het bos te vinden, op zoek naar de mooie plekken in NL.
Vorig jaar nog een volwassen gewei gevonden van een edelhert, wauw:)

Klussen in huis, ik doe alles zelf, behalve gas, beetje explosief:).
We hebben een aantal jaar geleden een behoorlijk huis gekocht, klusprojekt, maar beetje bij beetje wordt het erg mooi.

Mag ook graag naar muziek luisteren, Nightwish (met Tarja), onze eigen Within Temptation, Sirenia, Tristania, om maar wat te noemen. Maar ook de jaren 80-90. En vandaag de dag ook trance, epic of welke naam het beesie maar krijgt, alles waar ik energie uit kan halen. Zolang het maar niet over haat enzo gaat!!!

Dus ja, ben er maar druk mee met dit alles.
Kan niet eens alles typen wat me bezig houdt, ik in het verleden gedaan heb of nog wil doen, maar geniet elke dag weer...

Back
Bovenaan