Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

mijn hobbys zijn o.a:

- tennissen
- met mijn vrienden chille
- pokeren
- beetje rond crossen met mijn crossertje
- uitgaan
- en vissen

Muziek: Eigenlijk heel breed, van Eminem tot Bullet for My Valentine en van Korsakoff tot Tiesto

Powerkiten / Vliegeren: Soms gewoon een kleine vlieger, maar vaak met m'n Peter Lynn Twister 4.1 lekker raggen

Landboarden: Landboarden met m'n PL Twister 4.1, lekker over het strand racen

Kitesurfen: een hobby waar ik deze week mee begonnen ben, en ik moet zeggen, het bevalt super

Gamen: lekker oldschool GTA:SA Multiplayer, of FarCry 2 gaat er altijd wel in

Strand: Eigenlijk is dit -naast vuurwerk- mijn leven. Lekker bakken, zwemmen of kiten/vliegeren/landboarden/kitesurfen

Vriendin: de op-een-na duurste hobby

Judo: mee gestopt ivm examens en vakantie

Donald Ducks verzamelen: heb ruim 75% van de uitgebrachte weekbladen

Laatst bewerkt:
Fitness Fitness samen met 2 vrienden. We fitnessen 2 tot 3 keer per week.

Vissen
Ik vis graag ik vis sobiso elke week wel een keer. Ik vis het meeste op karper, voorn,brasem,snoek,baars.

Werken
Voor de meesten een straf voor mij een hobby lekker bij een transport bedrijf lekker beetje omprutsen.

vuurwerk
\sport voetbal(boxen)
Brommertje wheelies probere enzo;)
OP straat een beetje in de buurt chille enzo;)
Geld
Ik zie trouwens dat er wel veel mesnen van vissen houden\:P

Naast vuurwerk en de zorg voor mijn huishouden en gezin blijft er weinig tijd over, maar:

- Oldtimers algemeen, waarbij de Ford Mustang centraal staat. ben de gelukkige eigenaar van een 1984 Ford Mustang, 3.8 L, V6, Convertible. Hiermee ga ik regelmatig toeren, bezoek meetings en andere American Style evenementen.

- Modelbouw, diorama van landschappen met treinen, op dit moment ontbreekt me de tijd en plaats, maar alles is netjes opgeborgen in kartonnen dozen. Als de kelderruimte ooit klaar is komt er een diorama van ± 20m².

- Koken, gewoon voor thuis, maar ook voor feesten en partijen bij familie of vrienden.

- Facebook en Farmville: Pas ontdekt en speel het nu sinds een week of vier. Verslavend en enorm frustrerend als een ander sneller ontwikkeld dan jezelf! :)

Naast vuurwerk heb ik ook veel andere interessante hobbies :D

Fotografie: Ook analoge fotografie en verder experimenteer ik in alle vormen zoals portret, natuur etc.

Kunst/design: Bijna alles mbt. art en design interesseert mij! Van schilderijen tot moderne webdesign. Maar ook ruimtelijke vormgeving zoals interieur en 3D objecten (product ontwerp). Zelf ben ik vooral veel bezig in de grafische hoek. Met name typografie houdt me heel erg bezig!

Video's bewerken doe ik ook graag :)

Muziek: Maken, verzamelen, luisteren, delen, bewerken, draaien, ik vind het allemaal leuk om te doen! Qua stijl luister ik eigenlijk alles wel. Al heb ik een voorkeur voor Nederlandse hiphop. Verder luister ik veel house, hardstyle maar ook poprock etc.

Naast vuurwerk ben ik ook geïnterreseert in wapens(ookal bezit ik vrijwel niets), gamen(PS3), brommers/scooters en natuurlijk chillen met vrienden.

Gamen, No-Lifend Gamen en Hardcore Gaming

Oftewel;

On Realistische FPS
Lang spelen van FPS's
Zeer Realistische FPS

En over het algemeen vind ik vissen wel geinig.

- Modelbouw, diorama van landschappen met treinen, op dit moment ontbreekt me de tijd en plaats, maar alles is netjes opgeborgen in kartonnen dozen. Als de kelderruimte ooit klaar is komt er een diorama van ± 20m².

- Koken, gewoon voor thuis, maar ook voor feesten en partijen bij familie of vrienden.

- Facebook en Farmville: Pas ontdekt en speel het nu sinds een week of vier. Verslavend en enorm frustrerend als een ander sneller ontwikkeld dan jezelf! :)

leuk hobby is dat modelbouw!

Op Facebook speel ik geen Farmvolle.. wel Social city :D

Je zou haast een verband willen leggen met vissen en vuurwerk ?????? zie dat erg veel members vissen als hobby hebben.

mijn hobby's buiten vuurwerkland zijn: motorcross
airsoften in belgie
af en toe paintballen
karten en zuipen met maten

Mijn hobby's zijn:

Vissen en dan met name zeevissen...zoals in deze periode op Zeebaars en Tong en heel af en toe op Makreel, als ik weer trek heb in een gerookte Makreel....ja ik rook m'n vis zelf.
Deze visserij doe ik alleen vanaf de kant...Bootvissen is niks voor mij, veels te druk.
In de wintermaanden vis ik hoofdzakelijk op de Gul en eventueel op Schar.

Dan rij ik ook graag motor...alleen staat dat op een laag pitje, wegens het opknappen van m'n Honda Vfr.

Ik doe ook iets met vuurwerk geloof ik hehe.

Hier ook vissen.
Vroeger veel karper gevist en dus ook nachtvissen.
Nu voornamelijk feeder vissen, dus mooie brasems en voorn.

Gr stefan

Ik heb in me jongere jaren wel heel wat hobby's gehad,Maar deze zijn allemaal verwaterd op 1 na..........VUURWERK

Vuurwerk is mijn lust en mijn leven,Al heb ik er vorig jaar wel een nieuwe hobby bij gekregen in de vorm van een drieling.

Back
Bovenaan