Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

Het verzamelen van vinyl! Jaren lang van oldschool tot early rave en de late 20’s Hardcore, Terror verzameld. En op veel feesten mogen draaien waaronder Thunderdome , Mysteryland ,Nature one ,Hellraiser en Raving Nightmare
Inmiddels jaren later helemaal verkocht aan Drum&bass en ga regelmatig lekker een paar dagen naar het buitenland om even lekker uit me dak te gaan! (Nu helaas even niet wat mij veel pijn doet:sad:)
Maar er komen betere tijden en ik kan niet wachten tot alles weer als vanouds is....:)

0A478981-5F94-4A6E-92A6-D9BBF1FAC2F9.jpg
4211B27F-F7A0-4FEF-B722-CABF96E3B4A9.jpg

Gaaf Adnoctum!
Zelf ook zat dergelijke feestjes afgegaan en ga nog steeds een paar keer per jaar.

Momenteel hou ik me bezig met olympisch gewichtheffen en crossfit 4-5 keer in de week.
Verder gek van autos. Momenteel een BMW 1 serie en aan het sparen voor een M235i.

Mountainbiken en training van jeugd,
Als er tijd vrij is karpervissen, lekker ontspannen een nachtje aan de waterkant.
Gek van auto’s, rijd een Octavia RS 2018

Hobby's naast het vuurwerk zijn toch voornamelijk het volgen van diverse sporten zoals voetbal (Ajacied) en darts. Na zeer actief te zijn geweest in het bezoeken van wedstrijden, zowel binnen als buitenland, staat het momenteel op een lager pitje doordat ook mijn nieuwe werk een soort hobby is geworden. Ik richt me daarbij volledig op tuinarchitectuur en ontwerpen daarvan.

Een andere hobby van mij is ook inderdaad auto's. Ik rijd momenteel nog een Golf 7, maar ben aan het sparen om mijn droom na te jagen: een Alfa Romeo Giulia!

Achtbanen en pretparken :D

Alweer 2010 dat ik deze reactie plaatste in dit topic. Mooie tijd om even op terug te blikken want hoe zit het eigenlijk nu met mijn pretpark hobby? Nou, covid-19 buiten beschouwing gelaten is mijn pretpark hobby in die 10 jaar flink uit de hand gelopen. Ik bezoek maandelijks (voor covid) 1 of meerdere pretparken. Ik heb op het moment van schrijven een Efteling abonnement en voor volgend jaar is de planning om deze te verlengen + een Infinity abonnement voor Disneyland Paris te nemen.

Sinds een aantal jaar fotografeer ik ook enorm graag. Dit combineer ik dan ook het liefst met mijn pretpark hobby. Al mijn pretpark gedachten en bezoeken daar schrijf ik graag over. Ik beheer dan ook een eigen blog op een website over pretparken. Ik kan niet wachten om weer volledig te knallen op die blog.

Daarnaast fotografeer ik ook enorm graag vuurwerk, dat zijn eigenlijk met 3 grote hobby's. Vuurwerk, Themaparken en fotograferen. Het liefst in combinatie met die 3 natuurlijk. Over fotografie en vuurwerk schrijf ik ook graag. Vandaar dat ik sinds corona begonnen ben met het maken van mijn eigen website. Gewoon om iets nieuws te leren en te proberen. Ook op mijn eigen website blog ik zo nu en dan over mijn fotografie.

Hobby's naast vuurwerk? Tuurlijk, ik vind het heerlijk om lekker te game (dat is echt ontspanning voor mij) kijk al uit naar 10 november om de nieuwe xbox uit te proberen, lekker na het stadion voetbal kijken (ja jongens ben 1 van de weinige vitesse fan) daarnaast in augustus sportwagen gekocht (mazda rx8) en vind het heerlijk om gewoon even te toeren en als verzameling heb ik in me werk/game kamer 80 funko poppetjes staan!

Hobby's naast het vuurwerk zijn toch voornamelijk het volgen van diverse sporten zoals voetbal (Ajacied) en darts. Na zeer actief te zijn geweest in het bezoeken van wedstrijden, zowel binnen als buitenland, staat het momenteel op een lager pitje doordat ook mijn nieuwe werk een soort hobby is geworden. Ik richt me daarbij volledig op tuinarchitectuur en ontwerpen daarvan.

Een andere hobby van mij is ook inderdaad auto's. Ik rijd momenteel nog een Golf 7, maar ben aan het sparen om mijn droom na te jagen: een Alfa Romeo Giulia!

Wot dan hebben wij dezelfde droom auto!:handsup:

1 van mijn hobby's is het detailen van auto's. Man wat kan ik mezelf daar in verliezen, heerlijk. Dus als je nog een keer een schone auto wilt:p

Het leuke eraan vind ik, overal heb je wel wat voor. Allemaal verschillende trucjes en verschillende artikelen etc. Heerlijk om mee bezig te zijn, ook wel enigzins prijzig

Hobby's naast vuurwerk:

- Muziek. verzamel al 25 jaar vinyl. Hier gaat het meeste van mijn geld naar toe....
- Lezen
- Vissen (einde lente tot herfst karper/ rest van het jaar roofvis

Mijn hobby's naast het vuurwerk zijn fotograferen en het maken van cinematische video's.
Dit is sinds de laatste 2 jaar enorm gegroeid tot inmiddels het hebben van verschillende apparatuur :)
Zo ga ik ook in Maart beginnen aan een nieuwe opleiding : Prof video producer en hoop ik hier uiteindelijk mijn baan van te kunnen maken.
Hieronder wat voorbeelden :

Hihi de foto's staan nu bij Post #301 met een watermerkje ;)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan