Welke compounds met koffiepauze ?

pielke

VWC lid
Welke compounds hebben een beetje aandacht nodig als je geen lange pauze van cake tot cake wil ,,, en welke zijn al perfect verbonden ???
Dit kan veel tijd en ergernis schelen.

Deel hier ajb jullie ervaring van eigen boxen ofwel gezien op demo’s.

Joker en Poker van Pyro Specials hebben ook wat hulp nodig om de pauzes te verkorten, want die zijn achterlijk lang.

Wat een goed topic! Zodoende kan men eventueel nog wat knutselen of kietelen.
Ik heb de Collision thunder en daar lees ik (en zie ik adhv filmpjes) dat die ook een flinke vertraging heeft.

Volgens mij mogen de verbindingen van de Golden Bonfire Fanshape ook wel iets aangedraaid worden.

Ik twijfel om 'm te schieten met de verwachte wind. Dus wellicht heb ik daar nog alle tijd voor.

Tailgate Fan van Broekhoff, wat een drama. Daar kan je bijna letterlijk een bak koffie bij nemen en nog een keer gaan schijten.

Daar ga ik straks alle verbindingen uit elkaar haken en opnieuw leggen. Transbomber Champions Edition maar is heel snel verholpen.

Over het algemeen hele goeie ervaringen met Magnum, W Triple, PI en Kingstown lopen sowieso mooi door.

Evo Force One schijnt heel wisselvallig te zijn. Heb straatbeelden gezien loopt die zo door maar ook vertragingen van ca. 1 sec tussen de cakes. Zou naar mijn mening niet mogen bij een box van dit kaliber

Ey Woutertje. Ja klopt idd maar persoonlijk vind ik dat bij deze bak wel passen met dat gejank. Omstanders schrikken zich nu elke keer de t*fus.

Maar natuurlijk, smaken verschillen :thumbup:

Zijn er mensen die van de onderstaande boxen toevallig weten of deze al wel zijn doorgelont?
I.v.m opslag heb ik ze in de auto liggen en haal deze er dan vanaf ook pas uit.
Kleine pauze dan niet erg maar moet even weten of ze wel zijn doorgelont al.

- dream chaser
- fire festival
- 1.2 willow mayhem
- blue night fire

Van de laatste drie weet ik het sowieso 100% zeker, zijn tenslotte compounds. Willow Mayhem zal wel goed doorlopen, heeft Magnum echt goed voor elkaar. De rest durf ik niet te zeggen

Tailgate Fan wist ik natuurlijk al dat die niet lekker doorliep maar man man wat is dit slecht zeg:mad:

Gelukkig krijg je de verbinding makkelijk losgemaakt en kan je daarna opnieuw lonten. Pauzes zouden het hele wauw effect uit deze compound halen. Wel heel mooi compact doosje

Flash of the gods 192s
In bijna elk filmpje online is geknipt.
Klopt, ik was verbaasd dat die van mij geen compound is. Heb hem helemaal onderin doorverbonden dus het zou me verbazen als er vertraging in gaat zitten!

Ultimate Mythology box heeft ook hinderlijke pauzes. Maar deze laat ik liggen, is bijna allemaal goud en dat vind ik zonde met deze wind.

Flash of the gods 192s
In bijna elk filmpje online is geknipt.
Was een beetje voorbarig. Dacht dat het 2 dikke cakes waren die je moest doorlussen maar ik trek net die kleppen open en 7 losse cakes zitten mij hoopvol aan te kijken. Kwestie van strak doorlonten dus...

20221231_114133.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan