Welke actie zien jullie het liefst bij de voorverkoop

Welke actie zien jullie het liefst bij de voorverkoop

• Totaal stemmers
    100
  • Peiling gesloten .

Torrr

VWC lid
Ik vraag mij af welke actie jullie het liefste zien als jullie een bestelling plaatsen in de voorverkoop.
Ik maak hier een topic over aan, omdat ik van mening ben dat winkeliers best leuke acties hebben, maar dat de echte freak misschien liever iets heel anders ziet.

Ik heb gekozen voor een x percentage op het aankoopbedrag.

Dit is ook de reden waarom we dit bij Vuurwerkorthen hanteren.
De meeste freaks stellen dit het meeste op prijs omdat zij nauwelijks interesse hebben in gratis vuurwerk omdat ze vuurwerk willen wat zij zelf uit kiezen.
De korting is namelijk ook interessanter vanwege het feit dat zij dus evt meer vuurwerk zelf uit kunnen zoeken of het voor een flink bedrag minder hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb gestemd voor: gratis vuurwerk bij een bepaald besteed bedrag.

Altijd wel leuk, maar eigenlijk zie ik liever meerdere opties. En het verschilt, soms geven ze leuk spul erbij, en soms geven ze er iets bij wat minder leuk is.

Ik heb het liefst gewoon korting op het vuurwerk. Ik wil vaak toch bepaalde producten hebben en dan is het mooi dat je er wat korting op krijgt.
Als je gratis vuurwerk krijgt, dan krijg je toch vaak maar één product en naarmate je meer besteed, wordt het product steeds groter (letterlijk en figuurlijk). Dan zoek ik van die korting liever zelf wat extra uit.

Ik heb ook gekozen voor een x percentage korting op het totale bedrag. Ik heb weinig goede ervaring met gratis producten,Uitzonderingen daar gelaten. En ik vindt het een stuk intresanter,Om extra korting te krijgen op een bepaald bedrag,Of inderdaad de keuze hebben om zelf nog wat uit te zoeken bij een bepaald bedrag. Weet je ook gelijk waar je aan toe bent,Wat vaak is dan wat je extra krijgt,Meer karton dan kruit.

ik ga volidig mee met
1975,Skyrider en Scootflyer.
en ik demk 80% van de freaks ook.
gelukkig zijn er winkels die zoon actie hebben.
2 daar van die hoog op mijn lijstje staan zijn Orthen en Ano vuurwerk!

Wat ik zelf het liefste zie is een x percentage korting en daarbovenop een trouwe korting voor trouwe klanten, ongeacht de hoeveelheid die je afneemt. Dit omdat velen onder ons toch bij meerdere winkels bestellingen plaatsen.
En aangezien ze de laatste jaren toch alles digitaal afwerken sta je automatisch in het bestand van de desbetreffende winkels zodat die extra klanten korting er automatisch af kan gaan.

Een leuk topic wat je hebt aangemaakt Arjan, waarvoor dank.
Het doet ons goed dat leden actief meedenken en mee willen werken.
Zo hou je een website levend.
Ik heb ook voor optie 1 gekozen, dat is toch wel het meest interessant voor de portemonnee

Ik heb gekozen voor : een x percentage korting op het totaal bedrag. .
Dit is het beste voor mijzelf, je kunt zo zelf bepalen welk vuurwerk je er extra bij neemt of je betaald gewoon minder.

Ja mijn keuze is inderdaad optie 4.

Maar je staat nu ingedeeld bij optie 1...ach kleinigheidje denk ik.

Kortingen is het devies voor mij, en helemaal top als je dan als vaste klant er dan nog eens een extra bedankje van de winkelier bovenop krijgt.

Maar je staat nu ingedeeld bij optie 1...ach kleinigheidje denk ik.

Kortingen is het devies voor mij, en helemaal top als je dan als vaste klant er dan nog eens een extra bedankje van de winkelier bovenop krijgt.

Daar heb je gelijk in, ik heb inderdaad optie 1 gestemd en kon dat niet meer veranderen. Maar ga er maar vanuit dat ik optie 4 zeer interessant vind en optie 2 een goede tweede plek inneemt. Optie 1 komt namelijk nauwelijks voor, ik ken er zelf maar 1 en die zit behoorlijk ver bij mij vandaan, maar hopelijk gaan meerdere verkooppunten dit voorbeeld volgen.

Omdat we nog enkele weken van oud en nieuw af zitten wilde ik dit topic nog even opnieuw onder de aandacht brengen :)

Korting natuurlijk! Het is zo dat wanneer je korting krijgt, je zelf je gratis producten kan uitzoeken. Ook is het dan mogelijk om te kiezen voor je portemonnee. Als je een redelijk grote bestelling hebt en dan ook nog een heel pakket gratis vuurwerk krijgt, zit je daar niet altijd op te wachten. Met korting is het ook mogelijk om meerdere duurdere producten aan te schaffen.

Laatst bewerkt:
Voor mijzelf heb ik ook het liefst een X percentage korting op het aankoopbedrag. Aangezien de bestellingen elk jaar aardig groot zijn, scheelt korting een heleboel i.p.v. gratis vuurwerk voor mij persoonlijk.
Het liefst zou ik bij orthen bestellen maar aangezien ik daar minimaal 2uur rijden vandaan woon is dat iets teveel van het goede. Nu moet ik het doen met 15% korting waar ik ook al over te spreken ben.
Alle kleine beetjes helpen!

Even dit topic omhoog kicken, heb de poll verlengd en ben wederom benieuwd naar de reacties. Niet de reactie qua stemmen maar de reacties in de discussie :)

Ik kies voor ''een x percentage korting op het totaal bedrag.'' Omdat het toch wel een hoop scheeld op het eindbedrag.

Gratis vuurwerk is ook leuk maar dat kan je bijna nooit zelf kiezen ,en krijg je vaak ook een pot dus je niet graag wilt:rolleyes:

En voor het bedrag dat je korting krijgt kan je ook zelf een leuke pot uitzoeken:D

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan