Welk stuk vuurwerk eindelijk dit jaar voor het eerst

Ik bestel zelden iets voor de 2e keer eigenlijk, mijn hele lijst heb ik voor de eerste keer. Er is zoveel mooi vuurwerk!
Ik wilde wel al een paar jaar graag de blue night fire, en die zit nu in de collectie, evenals de breakout.

Komt de Freestyle bij jou wel binnen? Ik heb hem bij PAP besteld en kreeg een paar weken terug een mail dat hij niet geleverd wordt. Aardige deal met Platinum Sensation als vervanger.

Sowieso schiet ik niet zovaak de zelfde producten, er is veel uit te kiezen en zeker afgelopen twee jaar.
Maar de volgende producten stonden al langer op het wensenlijstje en staan nu ook echt in bestelling:

Meneer de Beuk
Sterling Thunder
Happy Thunder Q
Extreme Zensation
Crackling Thunderstorm
Blue mine with golden spider tail
Golden willow mine with blue pearl

ik heb dit jaar voor het eerst de raptor princess van alba besteld,deze staat al een aantal jaar op mijn reserve lijstje. Eigenlijk wilden ik de king of bling er ook bij hebben maar die was helaas uitverkocht

12 tegelijk is wel heel heftig kan ik je vertellen. Zojuist bij huisman geweest, daar schoten ze hem per 3 per 6 en per 9 (ultimate cry iig) en die 9 was echt overkill

De knetterlinten van de Aldi.
Verheug me op die lintjes.
Afgelopen jaren telkens geprobeerd,,maar de vroege jeugd was me steeds te snel af.
En nu ben ik blij dat ik ze eindelijk heb bemachtigd.

Corolla blue van funke. Had hem 1x in bestelling maar helaas kreeg ik the extacy of gold als vervanger. Ook met hangend goud maar nogsteeds geen corolla...

Back
Bovenaan