Welk stuk vuurwerk eindelijk dit jaar voor het eerst

Waltr

VWC lid
Welk stuk vuurwerk heb jij al jaren op je lijstje staan en ga jij dit jaar echt voor het eerst afsteken?

Voor mij persoonlijk de event immortal gold. Altijd misgegrepen maar hopelijk dit jaar voor het eerst!

De Rat ( viervoud ) en de Neon Maroon ( enkelvoud )

Zeer blij met de ratjes aangezien die dit jaar nauwelijks te verkrijgen waren, net als de Neon Maroon btw.

Welk stuk vuurwerk heb jij al jaren op je lijstje staan en ga jij dit jaar echt voor het eerst afsteken?

Voor mij persoonlijk de event immortal gold. Altijd misgegrepen maar hopelijk dit jaar voor het eerst!
Bij mij staat de Immortal Gold ook al jaren stipt op 1. Helaas zit deze, dit jaar waarschijnlijk weer niet bij mijn collectie

Hoewel ik meer producten voor het eerst heb ben ik toch wel erg blij dat ik voor het eerst een Kingsmen in de collectie heb. De prijs heeft me er tot nu toe van weerhouden om er een te kopen maar omdat ik samen met iemand de 2 voor 250 Euro actie heb kunnen doen was de prijs deze keer goed te doen en aangezien het waarschijnlijk ook wel de laatste kans was (uitloop) kon ik het niet laten.

• Like
Waarderingen: PPW
Corolla Blue en Chrys-Rain Blue van Funke! Deze boxen stonden alweer te lang op de lijst! Dit jaar worden beide afgevuurd!

Dit jaar eindelijk voor het eerst de Monster Ride in de collectie. Geen bewuste keuze om hem hiervoor nnooit te nemen, maar gewoon nog nooit meegenomen. Nu wel

Lastig onderwerp,

Ik maak zelf geen lijstjes maar bepaal aan de hand van straatfilms of ik iets zelf wil ervaren (soms gaat dat per batch mis zoals de obsessed)

Koop producten ook nooit opnieuw waardoor ieder oud en nieuw een leuke verassing is met voor mij nieuwe producten. Dit jaar wel benieuwd vanwege de goede verhalen over de 1,2 Mayhem willow en de red autograph box

Laatst bewerkt:
Na het leveringsfiasco bij m'n Magnumdealer vorig jaar hoop ik nu toch echt de Cairo Crackling er bij te hebben. Wel een andere dealer uitgezocht.

Ik bestel zelden iets voor de 2e keer eigenlijk, mijn hele lijst heb ik voor de eerste keer. Er is zoveel mooi vuurwerk!
Ik wilde wel al een paar jaar graag de blue night fire, en die zit nu in de collectie, evenals de breakout.

Dit jaar schiet ik dan eindelijk de Red maroon. Ben blij dat deze weer (beperkt) terug is op de markt. Mijn hoofdthema dit jaar is kleur. Ben specifiek voor de kleurbakken gegaan. Met her en der nog wel een goudbak ertussen.

Transbomber, 400 shots display en 1.2” ultimate display..
Double Whammy helaas geen budget meer voor, volgend jaar maar..

Ik schiet maar 1 bak die ik al heb gehad en dat vanwege een goede deal.

Verder alles dus nieuw waarvan er echt een aantal zijn die ik al een tijdje wilde maar niet eerder in de collectie heb gehad.

Transbomber
Triple x
Special 4
Monster ride

Bakken die nog niet zo oud zijn maar waar ik ook enorm naar uitkijk:

Platinum sensation
400 shots total display

Return of the Phoenix. Wel al de nodige cakes en compounds met rauwe fluit gehad, maar dit jaar voor het eerst het origineel. Het werd een keer tijd.

Back
Bovenaan